Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:08:27 GMT

سرآسیایی: غرور مردم مشهد به ما هم سرایت کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۶۸۳۴

سرآسیایی: غرور مردم مشهد به ما هم سرایت کرد

مدیر تیم شهرخودرو گفت: نتیجه گرفتن از تیم‌های مطرح غروری به مردم مشهد می‌دهد و ما هم واقعا بعد برد پرسپولیس، دیدیم، حس کردیم و مانند آنها سربلند شدیم.

مجتبی سرآسیایی مدیر تیم فوتبال شهرخودرو خراسان پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگار ورزش سه گفت: این برد مبارک همه مشهدی‌ها باشد، چه آنهایی که به ورزشگاه آمدند و چه عزیزانی که پای گیرنده‌ها دلشان با تیم شهرشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این بود که ما در این بازی به چندین موفقیت رسیدیم که سه امتیاز تنها یک بخش آن بود.

 

وی ادامه داد: تیم ما در این بازی نشان داد که از لحاظ بحث فنی به تکامل خوبی رسیده و با وجود اینکه هنوز برخی از بازیکنان مصدوم ما نیز به طور کامل نرسیده‌اند، به این مهم به لحاظ فنی نزدیک شده‌ایم. منظر دیگر ما از این بازی شکسته شدن طلسم بردن مقابل پرسپولیس بود که بعد از چند بازی که در مشهد و تهران روبروی پرسپولیس بازی کردیم و اتفاقا بازی‌های خوبی انجام داده بودیم، هنوز این تیم را نبرده بودیم و در نهایت این طلسم را شهرخودرو شکست.

 

سرآسیایی به اتفاقاتی که این بازی را تا آستانه برگزار نشدن در مشهد نیز نزدیک کرده بود، اشاره کرده و گفت: وفاقی در خراسان اتفاق افتاد که در ایام شهادت حضرت رقیه(س) و شرایط خاص مذهبی شهر مشهد، باعث شد مدیران استانی و شورای تامین، هیات‌های مذهبی، ورزشگاه آستان قدس‌رضوی و نیروی انتظامی، یگان ویژه و همچنین هیات فوتبال، دست به دست هم داده و تمام تلاش خود را کردند تا سرانجام این بازی برگزار شد و الحق که به بهترین نحو نیز برگزار شد.

 

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو با ابراز خوشحالی از اختصاص یافتن سکوهای میزبان به هواداران واقعی این تیم یادآور شد: مهمترین اتفاق به نظرم در بازی با پرسپولیس این بود که ما در بحث بلیط‌فروشی الکترونیکی و ورود تماشاگران بعد از سالها توانستیم از لحاظ کیفیت و تعداد تماشاگران حق میزبانی خود را بگیریم و اجازه ندهیم هوادار تیم حریف به اسم تیم ما به ورزشگاه بیاید و هوادار شهرخودرو پشت سایت خرید بلیط بماند.

 

 

وی ادامه داد: با این حال من از هواداران مشهدی حریف هم لذت بردم چراکه تماشاگرانی از شهر ما هم که برای پرسپولیس آمده بودند، برد شهرخودرو ناراحت‌شان نکرد و این احساس تعلق خاطر به شهر حتی در دو آتشه‌های مشهدی پرسپولیس هم مشهود بود. آنها حتی تیم ما را هم خوب تشویق کردند و ما در این بازی کمترین فحاشی‌ای نداشتیم و نماد یک بازی سلامت در ورزشگاه امام رضا بود.

 

سرآسیایی به انتصابات اخیر این باشگاه و حضور صرف خود در پست مدیریت تیم اشاره کرد و گفت: پیش از بازی شیطنت‌هایی اتفاق افتاد که در روال بزرگ شدن تیم، مذبوحانه شکل گرفت چراکه همیشه به بازیکنانمان گفته‌ام که هر چه باشگاه ما بزرگتر شود، بیشتر به دنبال به هم زدن و به هم ریختن تیم‌مان خواهند بود اما مهم این بود که در پایان ما همدلی و وفاق و یکدستی داخل تیم‌مان را حفظ کنیم که کردیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم و می‌گیریم.

 

وی حضور قائم مقام جدید در باشگاه را این گونه تشریح کرد: دوست خوبم آقای علیپور بنا به صلاحدید دکتر حمیداوی و توصیه شخص خودم عهده‌دار مسئولیت قائم‌مقامی باشگاه شدند چراکه خیلی وقت بود که من با توجه به صحبت‌هایی که با دکترحمیداوی مالک باشگاه، وطنخواه و گل‌محمدی داشتم به خاطر شرایط خاص تیم و هدف ویژه‌ای که امسال دنبال می‌کنیم خواسته بودم متمرکز بر مدیریت تیم باشم ضمن اینکه فارغ از هر موضوعی، حق طبیعی هر مالک باشگاهی است که هر انتصابی که مدنظرش باشد انجام دهد.

 

سرآسیایی افزود: در طول شش سال قدمت باشگاه شهرخودرو، مسئولیتهای مختلفی را بر عهده داشته‌ام. ما در چند سال گذشته نیاز بر این بود که پیگیری‌های بیرونی داشته باشیم که به کمک حاج آقای حیدری و وطنخواه و کریمویی و همچنین حمایت‌های بی‌بدیل مدیران استانی و شهری دوران سخت گذشته را به بهترین نحو پشت سرگذاشتیم تا اینکه با ورود دکتر حمیداوی، این مسائل و دغدغه‌های باشگاه به حداقل رسید و اکنون در این برهه احتیاج به تمرکز درون تیم داریم که خوشحالم در این بخش متمرکز باشم و کمک کنم.

 

مدیر تیم شهرخودرو در خاتمه از حمایت مردم مشهد بار دیگر تشکر کرد و گفت: بعد از بازی صحنه‌های جالبی را دیدیم اما از همه زیباتر حس غرور مردم خراسان بود که با دیدن آنها، این احساس در ما هم متبلور شد و این بالاترین حس دنیاست چون آنها دیدند که  حرفهای زیادی برای گفتن در مجامع ورزشی دارند.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید