Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خشایی روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی افزود: این شرکت‌ها در راستای ارتقای خدمت به شهرنشینان و روستاییان پس از تصویب در هیات دولت و با دستور رییس جمهوری به اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد: با ادغام این ۲ شرکت سهامی، شرکت آب و فاضلاب در استان‌ها به‌صورت غیردولتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای طرح‌هایی در راستای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری است که با همراهی شرکت‌های آب و فاضلاب گام‌های اساسی در این خصوص برداشته شده و اقدامات دیگری نیز در آینده به اجرا در می‌آید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این آیین بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که طرح‌های ویژه‌ای با اهتمام دولت در آن اجرا شده، حوضه دریاچه ارومیه است که اتمام این طرح‌ها می‌تواند در بهبود وضعیت این دریاچه و افزایش راندمان بخش آب موثر باشد.

پیمان آرامون تاکید کرد: در کنار اجرای طرح‌های تامین و توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب، فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف نیز باید در دستور کار شرکت‌هایی نظیر آب و فاضلاب قرار گیرد.

در این آیین، سیدعلیرضا رضوی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی است با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز منصوب و معرفی شد.

۸۱۳۷/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها