Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان کشورمان که با ۳ برد متوالی مقابل عمان، مالزی و ژاپن در دور گروهی و برتری برابر تایلند در مرحله نیمه نهایی ضمن راهیابی به فینال، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به ارمغان آورده بود در فینال با نتیجه یک بر صفر مغلوب چین شد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، رقابت‌های فوتبال پنج نفره در پارالمپیک ۲۰۲۰ با حضور ۸ تیم برگزار خواهد شد که تاکنون حضور تیم‌های برزیل (قهرمانی ۲۰۱۸ جهان)، آرژانتین از قاره آمریکا، ایتالیا و اسپانیا از قاره اروپا، ایران و چین از قاره آسیا و ژاپن به عنوان میزبان قطعی شده است. همچنین یک سهمیه هم از قاره آفریقا در پارالمپیک توکیو حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال نابینایان در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم فوتبال پنج نفره ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با شکست مقابل میزبان به مقام نایب قهرمانی رسیده بود. در پیش‌بینی‌های انجام شده برای عملکرد این تیم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، مدال برنز در نظر گرفته شده، البته این مدال می‌تواند با بهبود عملکرد تیم ملی در ماه‌های پیش‌رو ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون نابینایان و کم بینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهار بازی دیگر در لالیگا پیش رو دارد که پیروزی در آنها حیاتی است. بارسا بعد از شکست مقابل خیرونا رتبه دوم را از دست داد و حالا در لالیگا سوم است. جایگاهی که اگر تا پایان فصل حفظ شود، بارسا سوپرجام اسپانیا را از دست خواهد داد.

حضور در سوپرجام با کسب نایب قهرمانی لالیگا ممکن می شود ولی فعلا خیرونا بعد از رئال مادرید، مایورکا و بیلبائو توانسته سهمیه بگیرد. حضور بارسا در سوپرجام یعنی سود حداقل 6 میلیون یورویی که می تواند به 7.5 میلیون یورو نیز برسد اما ناکامی در کسب سهمیه فقط عواقب مالی ندارد.

بارسا با سوم شدن در لالیگا مجبور خواهد بود از دور دوم کوپا دل ری که اواخر اکتبر برگزار می شود، به میدان برود. در صورت صعود، بارسا اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر باید در دور سوم نیز حاضر شود. دو بازی در هفته هایی که قطعا بارسا درگیر لیگ قهرمانان نیز خواهد بود می تواند تقویم بارسا را شلوغ‌تر کند. 

بارسا در سال های اخیر به دلیل حضور در سوپرجام، از ماه ژانویه در جام حذفی حاضر می شد اما سوم شدن در لالیگا و از دست دادن سهمیه سوپرجام، این مجازات ورزشی را نیز در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد