Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها و بعضی از رژیم‌های منطقه مثل وهابیون که این اجتماع خوشایند آنها نیست در مسئله ناامنی عراق دخیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی حسینی در خصوص نا امنی های بوجود آمده در عراق، اظهار داشت: در آستانه بزرگترین کنگره ارادتمندان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام  قرار داریم که در آن همه ارادتمندان مکتب عاشورا و کربلا از ملیت ها و مذاهب مختلف در این اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقریباً می توان گفت پیاده روی اربعین بزرگ‌ترین کنگره انسانی محسوب می‌شود که ملیت های مختلف به ویژه مردم دو کشور ایران و عراق که سالهاست با مراودات و تعاملات فرهنگی این کنگره را برگزار می‌کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: طبیعی است که این حضور و اجتماع  مورد خصونت و عصبانیت کسانی است که چشم دیدن جهان اسلام و وحدت بین کشورهای اسلامی و چنین اجتماعاتی را در جهان ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام به هر نحو ممکن تلاش می کنند بر کشورهای مختلف فشار بیاورند و با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی بر این دارند از برگزاری چنین اجتماع بزرگی جلوگیری کنند.

به گزارش فارس؛ نقوی حسینی افزود: از سوی دیگر عراق هم یک کشور مستقل و متدین و دارای ریشه تاریخی و حکومت انتخابی و دموکراتی است و طبیعی است که بر مسائل اقتصادی اعتراضاتی صورت می‌گیرد و ممکن است که مردم بر وضعیت اشتغال اعتراض داشته باشند همانطور که در سایر کشورها این مسائل دیده می‌شود مثل فرانسه که بیش از ۲۵۰ روز است که درگیر مسائل اقتصادی شدید است که این اتفاقات امری طبیعی است.

وی تصریح کرد: ناامن سازی مراسم اربعین و نشان دادن بحران در کشوری که اربعین در آن می‌خواهد برگزار شود، به یک نحوی می‌خواهند آن اجتماع بزرگ ارادتمندان اباعبدالله الحسین (ع) را تحت شعاع قرار دهند، آن زمانی که داعش در سرزمین های اسلامی مردم را قتل عام می کرد کنگره بزرگ اربعین برگزار شد حال که دیگر  داعشی وجود ندارد.

نقوی حسینی بیان کرد: قطعاً آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها و بعضی از رژیم‌های منطقه مثل وهابیون که این اجتماع خوشایند آنها نیست در  مسئله ناامنی عراق دخیل هستند.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: معلم‌ها باید تحولات جهانی را خوب شناخته و آنها را برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

محمدطیب صحرایی، امروز(یازدهم اردیبهشت) در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه، با تبریک روز معلم به فرهنگیان و با بیان اینکه معلم های خوب جلوتر و فراتر از زمان خود هستند، گفت: معلم ها در صورتی موفق خواهند شد که شرط معلم بودن که همان پیشرو بودن است را حفظ کنند. معلم ها باید همواره جلوتر از زمان خود حرکت کنند و در دانش و مهارت پیشرو باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سرعت گرفتن تحولات جهانی در دهه های اخیر، گفت: در دو، سه دهه اخیر تحولات شگفت انگیزی در دنیا رخ داده و امروزه دانش‌آموزان هم همچون دیگر اقشار جامعه با فضای مجازی آشنا بوده و به دلیل دسترسی زیاد به فضای مجازی دانسته‌های آنها زیاد است، لذا معلم ها برای تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان باید مدام در حال تقویت توانمندی‌های خود باشند.

صحرایی با بیان اینکه معلمان امروز باید تحولات جهانی را خوب شناخته و برای دانش آموزان تبیین کنند، تاکید کرد: معلم‌ها در وهله اول خودشان باید به این باور برسند که ترازوی تمدنی در حال جابجا شدن است و هیمنه آمریکا در حال فروریختن است و به زودی تمدن بزرگ ایرانی اسلامی در دنیا خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز دیرباورترین انسان های دنیا هم در حال پذیرش این واقعیت هستند که جابجایی تمدنی در حال رخ دادن است و معلم ها هم نباید از رخدادهای روز جهان عقب باشند.

وی با اشاره به شکسته شدن هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم یک تیر هم به سمت پایگاه‌های آمریکا شلیک نشده بود که کسی مسئولیت آن را بپذیرد، در حالیکه در جریان حمله به عین الاسد هیمنه آمریکا شکسته شد و در هفته های اخیر نیز در جریان عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی در معرض دید جهانیان فرو ریخت.

صحرایی افزود: این ثمره سردادن شعار«خواستن، توانستن است» مردم ایران اسلامی بود که در عملیات وعده صادق حمله کوبنده ای به مواضع رژیم صهیونیستی داشتیم و نه مخفیانه، بلکه آشکارا توانستیم هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببریم.

وی همچنین با اشاره به خیزش این روزهای دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه، گفت: این روزها در حالی خیزش دانشجویان آمریکایی را در حمایت از مردم مظلوم غزه شاهد هستیم که دولت آمریکا تندترین برخوردها را با این افراد دارد و شعار آزادی بیان خود را زیرسوال برده است.

صحرایی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: در اینکه ما هم همچون دیگر مردم دنیا مشکلاتی داریم شکی نیست، اما باید مشکلاتمان را خودمان حل کنیم که شما دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور نقش مهمی در این خصوص دارید.

صحرایی در ادامه با اشاره به تغییر فرآیند پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و تاثیرگذاری معدل در نتیجه آزمون سراسری، گفت: هرچه مرجعیت از کلاسهای کنکوری برداشته و به سمت کلاس درس برگردد، عدالت آموزشی خود را بیشتر نشان می دهد و خودنمایی دانش‌آموزان در اقصی نقاط کشور بیشتر می شود.

وی  گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل کمکهای خیرین برای تجهیز مدارس استان اختصاص پیدا کرد.

 انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود