Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با برپایی هشت غرفه نمایشگاهی در همایش «فصل نو، فصل همدلی» به معرفی فعالیت هر یک از کانون ها و عضوگیری از دانشجویان علاقه‌مند در این کانون ها پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش «فصل نو، فصل نشاط علمی»، انجمن های علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز ( ۱۴ مهر) با حضور نمایندگان این انجمن ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این همایش با حضور ۱۱ انجمن علمی در محل آبشار یاسوج برگزار و دبیران انجمن های علمی هر دانشکده به معرفی فعالیت های خود پرداختند.

 

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارای ۱۱ انجمن همچون، انجمن پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، سلامت، تغذیه، بهداشت محیط و طب سنتی و مکمل حیات است.

 

در این همایش دانشجویان جدید الورود با فعالیت های هر انجمن آشنا و به عضویت آنها با توجه به دانشکده خود درآمدند. 

 

همچنین کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با برپایی هشت غرفه نمایشگاهی در همایش «فصل نو، فصل همدلی» به معرفی فعالیت هر یک از کانون ها و عضوگیری از دانشجویان علاقه‌مند در این کانون ها پرداختند.

 

از برنامه های اصلی این همایش می توان به معرفی کانون های دانشجویی در قالب سخنرانی، موسقی، پخش بروشور اشاره کرد.

 

در زمینه اجرای برنامه های اصلی این همایش و تمامی امور اجرایی مربوط به آن از پتانسیل و ظرفیت های کانون های دانشجویی و فرهنگی استفاده شد.

 

در این همایش دبیرکل کانون های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن ارائه توضیحات کوتاه درباره هر یک از کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه، گفت: کانون های فرهنگی دانشجویی از فضاهای بسیار مناسب جهت مشارکت و فعالیت دانشجویان در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، ادبی و ... است که از همه دانشجویان دعوت می کنیم با توجه به علاقه و استعدادهای خود در این کانون ها مشارکت داشته باشند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین موکب اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد نماز جمعه کانون های فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی یاسوج فصل نو انجمن علمی دانشجویان جدید الورود دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود