Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@00:47:20 GMT

قیمت دفاتر دانش آموزی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۰۷۶۱

قیمت دفاتر دانش آموزی اعلام شد

محمدرضا کلامی گفت: امسال برای جلوگیری از تلاطم بازار انواع لوازم التحریر در گام نخست تخصیص و توزیع بیش از ۱۸ میلیون جلد دفترچه دانش آموزی تولیدی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به همراه ضوابط توزیع و نظارت به استان‌ها (توزیع طی ۳ مرحله) ابلاغ شد.

وی افزود: تخصیص بیش از ۲ میلیون جلد دفترچه دانش آموزی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین تخصیص ۳۰۰ هزارجلد دفترچه دانش آموزی برای حمایت از دانش آموزان کمتر برخوردار تحت حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام بعدی این دفتر بود که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی تصریح کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت دفاتر دانش آموزی به ترتیب دفترچه ۴۰ برگ، ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ، ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ، ۳۴۰۰ تومان و دفترچه ۱۰۰ برگ، ۴۲۰۰ تومان تعیین و توزیع آن انجام شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در همین راستا نرخ گذاری و توزیع دفترچه‌های دانش آموزی با ارز نیمایی نیز توسط شرکت‌های عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان کاغذ انجام و همچنین مقدمات لازم برای هر میزان از تقاضای شبکه‌های توزیع فرآهم آمده و از محل تولید دفاتر دانش آموزی با ارز نیمایی تامین گردید.

کلامی گفت: همسو با اقدامات ذکر شده طرح نمایشگاه مهر ویژه بازگشایی مدارس به استانداران ابلاغ شد تا با بکارگیری ظرفیت‌های صنفی در قالب فروش فوق‌العاده لوازم التحریر ونوشت افزار بازار دچار تلاطم نشود.

وی گفت: لوازم التحریر و نوشت افزار در فهرست کالا‌های اولویت بازرسی طی یک ماه اخیر تا نیمه اول مهرماه قرار دارد و دستورالعمل نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان ابلاغ و با متخافان برابر ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دفاتر دانش آموزی تنظیم بازار وزرات صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال