Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@07:43:40 GMT

تبلیغات مسابقات سراسری قرآن در فضای شهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۴۳۴

تبلیغات مسابقات سراسری قرآن در فضای شهر

به گزارش ایکنا از اصفهان، چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن جمهوری اسلامی ایران در حالی از ششم مهرماه سال جاری در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شده است و همچنان ادامه دارد، که برخی فعالان قرآنی نسبت به نحوه تبلیغ و اطلاع‌رسانی این مسابقات در سطح شهر گلایه‌مند هستند و تبلیغات ضعیف را یکی از دلایل حضور کمرنگ مردم در مسابقات می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، از اطلاع‌رسانی این مسابقات در رسانه‌های مختلف و ارسال صدها دعوتنامه در این خصوص خبر داد و افزود: تبلیغات محیطی نیز برای حال و هوای شهر انجام داده‌ایم. در این بخش ما باید ملاحظات و صرفه‌جویی‌هایی در هزینه‌های عمومی انجام می‌دادیم و به همین دلیل سعی کرده‌ایم به حداقل‌ها اکتفا کنیم که این مسئله ممکن است گلایه‌هایی را ایجاد کرده باشد که دلیل آن به هیچ عنوان کم‌کاری نبوده، بلکه ما ترجیح داده‌ایم هزینه‌ها را به طور صحیح‌تری مصرف کنیم.

به گفته بلک، شاید بخش‌های دیگری در سطح استان بودند که این کار برای آنها مستلزم هزینه نبود و انتظار می‌رفت این کار را به صورت خودجوش انجام می‌دادند که این انتظار، انتظاری به حق است. البته در شهرستان‌ها حداقل اطلاع‌رسانی را در این زمینه داشته‌ایم، ولی چون تمرکز برنامه‌ها در اصفهان بوده، خیلی در چاپ بنر و نصب آن حرکتی صورت نگرفت، اما تریبون‌های نماز جمعه در این دو هفته متوالی اطلاع‌رسانی لازم را داشته‌اند و صدا و سیما نیز از پخش تیزرها و اطلاعیه‌ها دریغ نکرده است. اگر کاستی در این زمینه وجود داشته و منشأ آن کم‌کاری بنده و همکارانم بوده، عذرخواهی می‌کنم، ما تلاش کرده‌ایم در این اوضاع اقتصادی هزینه‌های غیر ضروری نداشته باشیم. عکاس ایکنا از تبلیغات برگزاری چهل‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح شهر گزارشی تهیه کرده که در عکس‌های مختلف آن، فقط یک بنر با اندازه خاص به چشم می‌خورد. 

عکاس: احمدرضا طاهری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان