Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور به همراه کارکنان این اداره با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی این روز را به سرهنگ دهقان پور فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی نیشابور تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در این دیدار با تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تشکر از همکاری نیروی انتظامی با حوزه فرهنگ وهنر اظهارکرد: مایه خرسندی است که حوزه نیروی انتظامی نیشابور با آگاهی و پشتیبانی در حوزه های مختلف؛ نظم و امنیت را در سطح شهر ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سیدآبادی  گفت:برقراری امنیت مولفه سخت و ارزشمندی است  و احساس ناامنی اثرات سوء بر زندگی مردم می گذارد و تاثیر عدم احساس امنیت بر مردم از خود امنیت مهم تر و با اهمیت تر است.   

وی خاطرنشان کرد: ما در حوزه فرهنگ وهنر آمادگی کامل داریم که همکاری تنگاتنگ با نیروی انتظامی در سطح شهرستان داشته باشیم وهرچه فضای فرهنگی در جامعه توسعه یابدآسیبهای اجتماعی کاهش می یابد.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور نیز در ادامه بر وجوه مشترک حوزه های نیروی انتظامی و فرهنگ وهنر اشاره و بیان کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهدای بزرگوار و از خودگذشتگی های  جانبازان و ایثارگران است و حفظ و حراست از نعمت عظیم الهی  امنیت که در آموزه های دینی نیز بدان اشاره شده است با مشارکت های مردمی و همکاری های برون سازمانی امکان پذیر است. 

سرهنگ حسین  دهقان پور با بیان شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس هوشمند امین مردم»  عنوان کرد: امروزه پیشرفت الکترونیک؛ حوزه نیروی انتظامی را به سمت ارتقای تجهیزات و امکانات الکترونیکی، نظارتی و کنترلی سوق داده است و در همین راستا موفق به نصب 167 دوربین برای نظارت و کنترل آنلاین  در سطح شهر شده ایم و همچنین در تلاش هستیم که این سیستم را به روستاها و مناطق اطراف شهر نیز گسترش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور تصریح کرد: ما در مباحث فرهنگی وهنری آمادگی کامل خویش را جهت همکاری وتعامل با مجموعه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراعلام می کنیم وتوسعه فرهنگی جامعه را با کاهش معضلات وآسیبهای اجتماعی برابر می دانیم.

گفتنی است در پایان از فرمانده نیروی انتظامی نیشابور وهمکاران ایشان با اهدای گل وتابلو خط مزین به احادیث رضوی   تقدیر و تشکر گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار رییس فرهنگ وارشاد اسلامی با فرمانده نیروی انتظامی نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه