Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:12:14 GMT

دیر اولین شهرستان امن استان بوشهر است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۹۸۵

دیر اولین شهرستان امن استان بوشهر است

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: شهرستان دیر یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرهاد آراوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه شهرستان دیر امنترین شهرستان استان بوشهر می باشد اظهار داشت: این امنیت در سایه تعامل و همکاری اعضای شورای تامین، دستگاه‌های اجرایی و مردم مومن و متعهد شهرستان دیر با نیروی انتظامی این شهرستان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملکرد نیروی انتظامی باید به رضایت عمومی مردم منجر شود.   آروند افزود: دشمن در تلاش است با ایجاد ناامنی و تفرقه در این مرزبوم آشوب ایجاد کند.   فرماندهی انتظامی شهرستان دیر تصریح کرد: قدرت نیروی انتظامی خاستگاه مردم این مرزبوم می باشد و نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به جان و مال مردم این مرزبوم وارد شود.   آراوند با بیان اینکه در یک سال گذشته ماموران نیروی انتظامی شهرستان دیر موفق به کشف انواع محموله‌های قاچاق کالا در سطح شهرستان شدند گفت: در حوزه فوریت‌های پلیسی، چهار هزار و ۸۲۰ مورد مأموریت عملیاتی موفق صورت گرفته شده است.   وی در پایان با بیان اینکه شهرستان دیر در خصوص تصادفات جاده‌ای و شهری در سطح استان شاهد افزایش تلفات می باشد خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهروندان فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر

احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستا‌ها خاطرنشان کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، ۳۹۳ روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است افزود: بکارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی