Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: از محل اعتبارات تسهیلات رونق تولید در بازه زمانی شهریور ۹۷ تا شهریور امسال، گلستان با پرداخت ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۰۵ طرح تولیدی رتبه سوم کشور را کسب کرد.

هادی حق شناس گفت :کارگروه رونق تولید استان از شهریورماه امسال تاکنون پرداخت ۵ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۷۵ طرح را مصوب کرده که در مرحله بررسی بانک ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از اختصاص ۶۲۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی در روستاهای سیل زده گلستان خبر داد.

حامد صادقی گفت: با این اعتبار ۹۰۰ واحد دامداری خانگی و ۱۰۰ واحد صنایع دستی خانگی برای روستاییان آسیب دیده از سیل استان گلستان ایجاد می‌شود.

**

اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در بازرسی از یک انبار نگهداری کالا در استان، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از انواع کالاهای آرایشی و بهداشتی، خوراکی و آشامیدنی، نوشت افزار و محصولات دخانی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

**

مدیرکل دامپزشکی گلستان از آغاز طرح درجه بندی کشتارگاه‌های طیور استان خبر داد و گفت: با اجرای طرح ارتقا کیفیت مرغ گوشتی در گلستان، مرغ تولیدی در ۷ کشتارگاه استان با رتبه A عرضه می‌شود.

**

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: با همت خیران این سازمان در استان و مساعدت خیرین، ۱۰ میلیارد ریال برای استقرار موکب امامزادگان گلستان در مرز مهران جمع آوری شد.

حجت الاسلام روح اله سلیمانی اظهار داشت: این موکب با ۱۵۰ خادم بعد از پایانه پل زائر و قبل از پایانه مرزی مستقر می شود و به مدت ۱۵ روز به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

این کاروان خدماتی از جمله اسکان، توزیع آب معدنی، پاسخگویی به سوالات و مسایل شرعی، توزیع اقلام فرهنگی و خدمات ویزیت و توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذایی گرم را به زائران ارائه می دهد.

**

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار ۱۳۴ عنوان کتاب در شش ماهه نخست امسال در گلستان به شمارگان ۹۸ هزار و ۴۰۰ جلد خبر داد و گفت: از این تعداد کتاب ۱۲۷ تالیفی و ۷ عنوان کتاب ترجمه است.

**

الازمنی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان علی آبادکتول گفت: باتوجه به فرسودگی و شکستگی های پی در پی و در راستای بالابردن ضریب پایداری آب شرب روستای زرین گل، خط انتقال آب شرب این روستا به طول ۲ هزار متر و با اعتبار ۱۴۰۰ میلیون ریال تعویض شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور اقتصاد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه