Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:32:54 GMT

وضعیت ترافیک شهر مهران روان و عادی است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۳۲۶۴

وضعیت ترافیک شهر مهران روان و عادی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به جهت لغو روادید شاهد افزایش حجم تردد زائران درمرز مهران هستیم کما اینکه پیش بینی ها در همین چند روز اول شروع طرح با افزایش ۸۰ درصدی زائراین درمرزمهران محقق  شده است.

وی با بیان اینکه تا دو روز آینده استقرار نیروهای راهور در شهر مهران کامل می شود، افزود: نیروهای کمکی از استان های معین فراخوان شده و تا دو روز آینده کلیه معابر شهرمهران تحت پوشش ترافیکی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهزادی با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک اربعین یک مسئله خاص و محوری است،خاطرنشان کرد:به همین خاطر امسال از همه ظرفیت ها و قابلیت های موجود استفاده می کنیم.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در شهر مهران تصریح کرد: با وجود افزایش تعداد زائران اباعبدالله (ع)شاهد ترافیکی روان و عادی دراین شهر هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان از زائران خواست سفر خود را به روزهای پایانی و اوج بار موکول نکنند.

کد خبر 4739289

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز مهران ایلام اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟