Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، همایش بخشداران و دهیاران آذربایجان غربی با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور و مدیران کل ستادی استانداری روز یکشنبه ۱۴ مهر ماه در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد.

در این همایش از عملکرد ویژه پاکزاد بخشدار مرکزی مهاباد به منظور خدمات رسانی به روستا‌ها و زدودن چهره محرومیت از روستا‌ها و تلاش برای پیشرفت اقتصادی روستا‌های تابعه با اهدای لوح تقدیر از طرف استاندار آذربایجان غربی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش دهیاری روستای خورخوره نیز به عنوان دهیار نمونه و برتر استان معرفی شد.

انتهای پیام/ج

همایش بخشداران و دهیاران آذربایجان غربی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است