Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه و به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش، شکایتی را به فیفا فرستاد تا بتواند پول خود را بگیرد.
بعد از حضور محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس مذاکرات و مکاتباتی بین این باشگاه و برانکو انجام شد و سرمربی سابق سرخپوشان حاضر شد از شکایت خود صرف نظر کرده و برای گرفتن پولش با این باشگاه مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا وکیل برانکو روز گذشته وارد تهران شد و قرار است مذاکراتی را با مدیرعامل پرسپولیس انجام دهد تا نحوه پرداخت پول برانکو مشخص شود.
به نظر می‌رسد بعد از سفر 3 روزه وکیل این مربی کروات به تهران، وضعیت مطالبات برانکو و باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برانکو فوتبال صدای ایران انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین خریدهای این فصل پرسپولیس یاسین سلمانی بود اما یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن جوان و باشگاه جدیدش باعث شد او تمام فصل را از دست بدهد.

سلمانی که در سپاهان چهره شده بود، در تابستان پرسپولیسی شد اما به علت مصدومیت رباط صلیبی‌اش نتوانست با پیراهن سرخ مقابل سپاهانی‌ها بازی کند.

او که آخرین مراحل مصدومیتش را سپری می‌کند در این هفته به استادیوم آزادی رفت و شاهد تقابل پرسپولیس و سپاهان بود. حضور یاسین برای فصل بعد می‌تواند اسکواد پرسپولیس را جذاب‌تر کند.

دیگر خبرها

  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق