Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل حقوقی شهرداری تهران از اخذ آراء قطعی به نفع شهرداری تهران به ارزش تقریبی 268 میلیارد تومان در سه پرونده مهم حقوقی در محدوده شهرداری منطقه یک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، سید امیرحسین شمس، ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد: نخستین پرونده در خصوص سه قطعه زمین از املاک واقع در محدوده شهرداری منطقه یک است که در سنوات گذشته برای اجرای طرح های عمومی و عمرانی شهرداری خریداری شده بود، با تلاش های مستمر و پیگیری های مجدانه از طریق شورای حفظ حقوق بیت المال، دستگاه های نظارتی و دادسرای ناحیه 37، موفق به اخذ رای مبنی بر الزام طرف معامله به تنظیم سند رسمی به نام شهرداری تهران شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمس گفت: ارزش ریالی این رای حدوداً 200 میلیارد تومان است.
وی افزود : پرونده دیگری که مربوط به ملکی در محدوده شهرداری منطقه یک بوده و تبدیل به خیابان و گذر شد، با طرح دعوای مالک ملک مبنی بر پرداخت بهای آن، پس از دفاعیات به عمل آمده توسط کارشناسان حقوقی، حکم بر بی حقی خواهان صادر شد. در مرحله تجدیدنظرخواهی نیز با پیگیری های مستمر، تلاش خستگی ناپذیر و دفاعیات موثر مجدداً رای به نفع شهرداری تهران به ارزش تقریبی 62 میلیارد تومان صادر شد.
شمس در ادامه در خصوص پرونده مهم دیگر منطقه یک گفت: در این پرونده که شهرداری تهران محکوم به پرداخت  مبلغ 6 میلیارد تومان شده بود، با تلاش همکاران حقوقی و ارائه دلایل و مستندات محکم و مستدل موفق به اخذ رای قطعی به نفع شهرداری شده ایم.
مدیر کل حقوقی شهرداری تهران در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همه همکاران و کارشناسان خود در مجموعه حقوقی شهرداری تهران، گفت: در راستای وظیفه خطیر و مسئولیت سنگینی که در صیانت از حقوق بیت المال بر عهده داریم، در هر لحظه و با هر قدم، از دست اندازی به حقوق شهرداری تهران جلوگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد