Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@09:14:43 GMT

۹ کشته و مصدوم در حادثه تیراندازی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۴۰۹

آفتاب‌‌نیوز :

در این حادثه که در یک باشگاه شبانه اتفاق افتاد دو مرد اقدام به تیراندازی کردند که در پی آن چهار تن کشته و پنج تن دیگر نیز مصدوم شدند.

پلیس محلی ایالت کانزاس با بیان اینکه این تیراندازی به دنبال نزاع و درگیری پیشین میان این افراد رخ داده، اعلام کرد: جستجوها برای یافتن دو مرد مسلح در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پلیس، این دو مرد پس از درگیری با افراد حاضر در باشگاه، آنجا را ترک کردند و دوباره در حالیکه مسلح شده بودند به محل درگیری بازگشته و اقدام به تیراندازی کردند.

به گزارش روزنامه ژاپن تودی، پلیس در حال بررسی جزئیات بیشتر این حادثه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان