Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@16:37:51 GMT

◄ توفان جمعیتی در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۴۵۷۲

◄ توفان جمعیتی در مرز مهران

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم و روان دو محور ایلام به مهران و خرمشهر به شلمچه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون ترافیک در محور ایلام به مهران در محدوده‌های جنداله، صالح آباد و کمربندی مهران پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترافیک در محور خرمشهر به شلمچه در  محدوده یادمان شهدا نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی پایتخت نیز خبر داد و گفت: ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین گزارش شده است.

‎به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

همچنین سردار نورعلی باری اظهار داشت: به دلیل سهولت در تردد زائران 36 گیت جدید در مرز مهران فعال شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، حضور جمعیت در مرز مهران را بی‌نظیر دانست و افزود: ‌آنچه در مهران قابل رویت است توفان جمعیتی است و برای این طوفان جمعیتی زائران حسینی تاکنون اقدامات انجام شده در ابعاد ترافیکی، امنیتی و انتظامی توانسته ‌پاسخگو باشد.

وی ترافیک روان و ارائه خدمات در ابعاد زیستی به زائران در مهران را مورد اشاره قرار داد و افزود: تاکنون مشکل خاصی گزارش ‌نشده است.

یاری با ذکر توصیه‌هایی به زائران اربعین برای خروج از مرز مهران ‌گفت: تردد در مرز مهران بدون گذرنامه و مدارک مثبته ممکن نیست لذا زائرانی که گذرنامه و مدارک هویتی معتبر‌ همراه ندارند از سفر به مهران خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایلام مهران مرز مهران نادر رحمانی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور