Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   ظاهرا سریال «واکینگ دد» یا «مردگان متحرک» به این زودی‌ها جایی نمی‌رود و یک چهره آشنا هم برای فصل جدید آن دوباره بازمی‌گردد.

شورانر آنجلا کانگ در مراسم کامیک کان نیویورک اعلام کرد که شبکه ای‌ام‌سی این سریال درام زامبی را برای فصل یازدهم تمدید کرده و همچنین تایید کرد که لارن کوهن یک بار دیگر در نقش مگی گرین به این سریال بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت قدیمی او آخرین بار در پایان فصل نهم دیده شده بود و هم‌زمان با خروج اندرو لینکلن دیگر شخصیت اصلی داستان از سریال کنار رفته بود. او در فصل یازدهم یکی از شخصیت‌های ثابت خواهد بود.

کوهن گفت: «کاملا سورآل است. حس خانه را دارد. خیلی احساساتی است. حس می‌کنم این یک کامیک کان و یک خانواده خیلی ویژه است و من واقعا خوشحالم که اینجا هستم.»

سارا بارنت رییس شبکه ای‌ام‌سی در بیانیه‌ای گفت: «این سریال ۱۰ سال پیش در حالی آغاز به کار کرد که عمق یک سریال درام با پرستیژ درجه یک را داشت؛ و حالا ۱۰ سال بعد این پدیده از نظر خلاقانه رشد کرده و منتقدان و مخاطبان از تمدید آن استقبال می‌کنند. بسیار خوشحالیم که دوباره به لارن کوهن خوش‌آمد بگوییم که ارزش بسیاری برای این سریال و هواداران مشتاق جهانی آن داشته است.»

فصل دهم سریال قرار است یکی از اصلی‌ترین خطوط داستانی کمیک بوک‌های «واکینگ دد» رابرت کرکمن که سریال بر پایه آن ساخته شده را به نمایش بکشد: «جنگ زمزمه‌کنندگان» که ادامه خشن ورود این شخصیت‌های منفی در فصل نهم است.

این خط داستانی همچنین یکی از خطوط پایانی کمیک بوک‌هاست، چون کرکمن کار خود را در تابستان گذشته به پایان برد. تمدید سریال برای فصل یازدهم باعث می‌شود داستان بسیار نزدیک‌تر به پایان کمیک بوک‌ها بشود، البته هنوز مشخص نیست که سریال از کمیک بوک‌ها فراتر هم خواهد رفت یا خیر.

در پنل کامیک کان همچنین مشخص شد بازیگران جدید فصل دهم چه کسانی خواهند بود: پائولا لازارو در نقش پرنسس ظاهر می‌شود که یکی از شخصیت‌های محبوب هواداران از کمیک بوک‌هاست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سریال واکینگ دد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌