Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی فر با بیان اینکه پروژه ریلی شرق کشور مسیر توسعه منطقه را سرعت می دهد، گفت: استاندار خراسان جنوبی با جدیت این موضوع را پیگیری کرد و در نهایت با تصمیم دولت در نظر گرفته شد تا این منطقه نیز به شبکه ریلی کشور متصل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مسعود سلطانی فر» امروز دوشنبه (15 مهر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند- یونسی اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های دولت و نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس این قطعه از شبکه ریلی در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم تا با تامین منابع و اعتبارات لازم برای سایر قطعه ها شاهد به پایان رسیدن و بهره برداری کردن این پروژه بزرگ و مهم ریلی کشور باشیم و در این راستا خراسان جنوبی نیز به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد.

 

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری این پروژه مهم ریلی در شرق کشور گفت: این موضوع سبب می شود تا مسیر توسعه و فرآیند توسعه شرق کشور سرعت بیشتری بگیرد و باعث ایجاد شور و نشاط در این منطقه مرزی و محروم کشور شود.

 

سلطانی فر با توجه به اینکه استاندار خراسان جنوبی موضوع راه آهن این استان را از همان ابتدا جز اولویت های هم می دانست، ادامه داد: استاندار خراسان جنوبی با جدیت این موضوع را پیگیری کرد و در نهایت با تصمیم دولت در نظر گرفته شد تا این منطقه نیز به شبکه ریلی کشور متصل شود.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پروژه راه آهن شمال به جنوب یکی از مهم ترین پروژه های کشور محسوب می شود، افزود: کریدور شمال و جنوب یکی از مهم ترین محورهای ارتباطی اروپا با اقیانوس هند است و مسیر بار و مسافر را که 38 تا 48 روز بود را به 15 تا 18 روز کاهش خواهد داد.

 

حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند _ یونسی اظهار داشت: راه آهن امروز پیشرفت های خوبی داشته و از قاین تا گناباد کلنگ زنی و زیرساخت های آن آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه راه آهن یک ابر پروژه است، گفت: این پروژه، جایگاه بین المللی دارد و باید پیش از این به فکر راه اندازی و شکل گیری راه آهن در این مناطق به خصوص خراسان جنوبی می بودیم و خراسان جنوبی از یک زیر ساخت مهم یعنی راه آهن محروم بوده است و امیدواریم زمانی برسد که شاهد رونق و توسعه بیش از پیش در این استان باشیم.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین کانون های مساجد زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین مجلس اردبیل شبکه ریلی وزیر ورزش و جوانان توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه خراسان جنوبی امروز ۵ اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با فروش مرزی فرآورده‌های نفتی که طی سال گذشته در ماهیرود انجام شد حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از ۲۵ میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است، افزود این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

وی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان حق‌العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی اضافه کرد: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی