Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:18:32 GMT

طرح های سلامت به کمک قشرهای آسیب پذیر آمده است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۵۳۸۳

طرح های سلامت به کمک قشرهای آسیب پذیر آمده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی به مناسبت هفته سلامت در دیدار مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: تعداد زیادی در مراجعات مردمی اظهار دارند که از عهده هزینه های درمانی شان بر نمی آیند؛ که خوشبختانه طرح های بیمه سلامت بسیار به آنها کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح های حوزه سلامت به سمت عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: به معنای واقعی بخشی از دولت الکترونیک در کشور راه افتاده و این دولت الکترونیک به معنای واقعی بوده و کار مردم به سرعت انجام می شود و امیدواریم که مردم این کارها را لمس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان نیز در این دیدار گفت: یک میلیون و  ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بیش از ۶۰ درصد جمعیت را شامل می شوند. 

محمد جعفری با بیان اینکه ۸۵ درصد درمان در روستاها در قالب پزشک خانواده انجام می شود، با اشاره به طرح های آتی بیمه سلامت تاکید کرد: این بیمه اجباری خواهد بود و در سه گروه دهک شامل رایگان، نصف قیمت و پرداخت تمام حق بیمه تقسیم بندی می شوند و این بخش بندی به گونه ای است که اگر نیازمندان واقعی دفترچه رایگان گرفتند خدمات را هم رایگان دریافت می کنند و حتی حق ویزیت هم نمی پردازند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به سامانه ارجاع نسخه الکترونیکی اظهار کرد: حدود سه هزارو ۵۰۰ موسسه با موفقیت به سامانه ارجاع نسخه الکترونیکی متصل شدند و اگر با همین روند پیش رویم بزودی به یک مجموعه هوشمند تبدیل خواهیم شد و حدود ۲۰ درصد در هزینه های درمانی صرفه جویی خواهد شد.

کد خبر 4739496

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان بیمه سلامت اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی