Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان و دبیر کمیته امداد و نجات اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح اربعین گفت: از ۱۳ مهرماه تا امروز ۱۵ مهرماه، یکهزار و ۷۷۶ نفر از خدمات امدادی-درمانی هلال احمر بهره‌مند شده اند.

او افزود: در مرز چذابه چندین پایگاه امدادی برپا شده که به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهند که از آن جمله می‌توان به مراجعه ۱۵۰ نفر به ایستگاه سلامت برای انجام تست قند خون و فشارخون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوان در خصوص تعداد درمان سرپایی زائران اظهار داشت: در مدت مذکور، ۱۶۰ نفر به درمانگاه هلال احمر مراجعه کرده اند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان و دبیر کمیته امداد و نجات اربعین ۲۲۳ نفر برای انجام تست قند خون و فشارخون، ۱۹۲ نفر برای درمان سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند شدند، ضمن اینکه ۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

این مقام مسئول جمع کل خدمات در ۲ مرز و سایر پایگاه‌های ثابت بین شهری در زمینه ایستگاه سلامت را ۵۰۱ نفر، تعداد درمان سرپایی را ۵۴۴ نفر و انتقال به مرکز درمانی را ۳ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات شبانه روزی هلال احمر به زائران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر