Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:01:14 GMT

معرفی جاذبه‌های دیدنی تفلیس گرجستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۶۹۷۹

معرفی جاذبه‌های دیدنی تفلیس گرجستان

تفلیس به یکی از مکان‌های گردشگری محبوب توریست‌ها تبدیل‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفر باتو، در ادامه مطلبی که توسط سایت سفر باتو تهیه‌ شده است را در مورد تفلیس می‌توانید بخوانید.

 بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس

بوستان رایک یک مکان دیدنی و تفریحی بسیار مشهوری در تفلیس است. در بازدید خود از شهر تفلیس حتماً از بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس دیدن کنید در حین بازدید خود می‌توانید از کنسرت‌های زیبای برگزارشده در این بوستان‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوستان رایک تفلیس از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و دیدنی شهر تفلیس در کشور گرجستان است. تفلیس با داشتن چنین جاذبه‌های بی‌نظیری توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری این کشور داشته باشد. شما می‌توانید اوقات و لحظات بسیار زیبایی را در بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس به همراه دوستان و خانواده‌ی خود بگذرانید. در این قسمت از متن سعی شده که توضیحاتی مختصری از بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس ارائه شود.... امکانات موجود در بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس برای رفاه و آسایش شما در طول مدت‌زمانی که شما در آنجا اقامت دارید بسیار مناسب است.

ویک بزرگترین پارک شهر تفلیس هست که با وسعتی بالغ بر ۲۰۰ هکتار توانسته است به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس تبدیل شود و همواره نیز در تور تفلیس می‌توان فرصت‌های بازدید از آن را مشاهده کرد. بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس بین مردم بومی شهر تفلیس نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. پارک و بوستان ویک در کنار دریاچه‌ی لاک‌پشت تاسیس شده است و تاریخ تاسیس آن به قرن بیستم میلادی برمی‌گردد. هنگامی‌که به این پارک می‌رسید ورودی شیک و چشمگیر آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. در بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس شما می‌توانید مجسمه‌ها بسیاری که یادبود جنگ جهانی دوم هستند را مشاهده کنید. در تور تفلیس از تور لیدر استفاده می‌شود که سفر و بازدید شما را از بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس آسان می‌سازد.

در تور گرجستان در نظر داشته باشید که برای اینکه به موزه‌ ی قوم نگاری موجود در بوستان ویک برسید باید مسافتی به مدت ۳۰ دقیقه را پیاده‌روی کنید. اگر سمت جنوب این پارک را در پیش بگیرید به این موزه می‌رسید ولی در نظر داشته باشید که حتماً از راهنماها کمک بگیرید. در همه‌ی ایام سال در بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس کنسرت‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که شما می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. فضای جنگلی بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس برای شما یک فرصت بی‌نظیری خواهد بود که بتوانید طبیعت را در آغوش خود بگیرید و احساس آرامش داشته باشید. در موزه‌ی یادشده شما می‌توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. احساس متفاوتی را با حضور در بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس تجربه خواهید کرد و از همه مهم‌تر با دیدن آثار تاریخی که در دل بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس نهفته است می‌توانید دانش خود را در مورد فرهنگ و تاریخ دوران‌های مختلف ارتقا دهید. اگر قصد بازدید از این دو بوستان زیبا در شهر تفلیس را دارید می‌توانید هم‌اکنون یک تور تفلیس را رزرو کنید و تابستان رویایی در این شهر را بگذرانید و ک خاطره‌ی بی‌مانندی را برای خود ثبت کنید. پارک رایک یکی از محبوب‌ترین پارک‌ها در شهر تفلیس هست که هم مورد توجه گردشگران و هم مورد توجه اهالی بومی این ناحیه هست. پارک رایک در مرکز شهر تفلیس قرارگرفته است و به خاطر دسترسی آسانی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرارگرفته است. در سفر خود به شهر تفلیس بازدید از بوستان رایک وتفلیس را از دست ندهید.

پارک اریک در تور تفلیس اغلب با پل شیشه‌ ای که در بین مردم بومی شهر تفلیس پل صلح در نظر گرفته می‌شود شهرت یافته است شما با گذر از پل شیشه‌ای به این پارک می‌رسید. همچنین افرادی که قصد دارند از پل صلح دیدن کنند باید به طریق را که بوستان اریک را طی کنند. زیبایی‌های این پارک از پل یادشده به زیبایی دیده می‌شود و احساس متفاوت و زیبایی به شما دست خواهد داد. بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس هرساله توانسته است میزبان افراد زیادی از سراسر دنیا باشد. اگر در شهر تفلیس هستید به‌شدت بازدید از بوستان رایک و بوستان ویک تفلیس را برای شما توصیه می‌کنیم. پارک رایک روز و شب ندارد شما در هر ساعت از روز و هرروز از سال می‌توانید از بازدید این پارک لذت ببرید. نورپردازی ویژه‌ای در پارک حاکم است که شب آن را به‌روز تبدیل ساخته است. در انتهای پارک رایک دو سازه ی بی‌نظیر، سالن کنسرت و مرکز نمایشگاه‌های پایتخت می‌تواند توجه شما را به‌سرعت به خود جلب کند. این دو سازه ویژه هر کدام معماری‌های ویژه‌ای دارند و از سمت پارک دسترسی بسیار آسانی دارند حتماً در حین حضور در آنجا از آن‌ها دیدن کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر باتو تور گرجستان جاذبه های گردشگری گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا