Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:46:12 GMT

۱۳ آبانماه تبلور عینی استکبارستیزی است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۱۴۵

۱۳ آبانماه تبلور عینی استکبارستیزی است

حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز دوشنبه در  نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ، افزود: در این روز تعدادی از دانشجویان و نسل جوان  شهید شدند و مجلس شورای اسلامی هم روز ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار مصوب کرد و در دنیا منفورترین حکومت اسرائیل و آمریکا هستند که خودکامه و مستکبرانه و تروریست وار در دنیا رفتار کرده و شناخته می شوند و هر کجای دنیا که مظلومی کشته می شود، دست آمریکا و اسرائیل در کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان همواره سعی دارند تا موفقیت های بزرگ ما را کوچک نشان دهند و دشمن می خواهد تبلیغات کند که سیزده آبان قدیمی شده و لذا باید بزرگداشت این روز ،امسال هرچه باشکوه تر برگزار شود و همچون گذشته اقشار مختلف حضور داشته باشند ، در سال گذشته طبق بررسی انجام شده بیشترین آمار حضور در راهپیمایی سیزده آبان کشور مربوط به یزد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۱۳ آبان تبلور حرکت معنوی و نورانی است که باعث سرشکستگی دشمنان می شود و به فضل خداوند امسال نیز مردم همچون گذشته با حضور خود مشت محکمی به دهان استکبار خواهند شد.

فخر الدینی ادامه داد: روز قدس ها و ۱۳ آبان ها دنیا را بیدار کرده است تا در مقابل ظلم و ستم استکبار بایستند  و جنگ و خون و خونریزی بسیار بد است ولی دشمنان دست برنداشتند و همواره در حال توطئه و دسیسه بوده و هستند .

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت:ترامپ به قول خودش سخت ترین تحریم هار ا بر علیه مردم ایران امضا کرد تا با فشار حداکثری مردم را در قابل نظام قرار دهد و در حالیکه حضور مردم بیشر شد و بعنوان مثال در سال گذشته صد در صد حضور مردم بیشتر شد و مردم همواره هر کجا نیاز بود از نظام و انقلاب حمایت کرده و می کنند.

سعید زارع  ادامه اظهار داشت: دشمنان همواره سعی دارند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند و به فضل خداوند تاکنون موفق نبوده و نخواهند بود و سیزده آبان بعنوان انقلاب دوم به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی،یکی از روزهای مهم در انقلاب است و نشان دهنده استکبار ستیزی و مقابله  با استکبار است.

حجت الاسلام نجیمی رییس سازمات تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: روز سیزده آبان فقط روز دانش آموز نیست و متعلق به همه اقشار مختلف است و انشا الله در این مورد اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و برای همه اقشار مختلف تبیین شود..

مصطفی زارع زاده؛ قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد  نیز در این نشست گفت: آماده سازی امکانات لازم جهت جایگاه و فضا سازی را طبق سنوات گذشته همکاری خواهیم داشت و در این یوم الله و شعائر الله همگام با مردم حضور داشته و خواهیم داشت.

در ادامه  کمیته های مختلف از جمله دانش آموزی، دانشجویی ، روحانیون و تشکلهای دینی،کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ،تبلیغات و فضا سازی شهری ،بسیج و نیروهای مسلح، برگزاری مراسم، بانوان و نمایندگان نیروی انتظامی، راهور پیشنهادات خود را اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

۷۵۳۷  / 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد 13آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد