Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:53:01 GMT

افتتاح ۵ ایستگاه در خط ۷ مترو تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۷۶۲۶

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح ۵ ایستگاه در خط ۷ مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی امام؛ گفت: قرار است در صورت تأمین منابع مالی در شش ماه دوم سال جاری، هر ماه یک ایستگاه در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری رسمی برسد.


وی افزود: تا پایان سال ۵ ایستگاه دیگر شامل چهارراه مولوی، میلاد، شهید محلاتی، قیام و باقرخان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای امام گفت: مسیر خط ۷ از حدفاصل شهرک امیرالمومنین آغاز و تا میدان بوستان سعادت آباد (شمال غرب تهران) به طول حدود ۲۷ کیلومتر به پایان می‌رسد. خط ۷ دارای ۲۲ ایستگاه است که درحال حاضر ۱۰ ایستگاه آن در مدار بهره برداری فعال هستند.


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در مورد افتتاح ایستگاه‌های خط ۶، اظهار داشت: همچنین حدفاصل ایستگاه بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه جلال‌آل‌احمد (پل نصر) تا ایستگاه بزرگراه شهید ستاری، تقاطع خیابان پیامبر واقع در خط ۶، حداکثر تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.


وی گفت::حدود ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل ۵ ایستگاه باقی مانده در خط ۷، نیاز است. همچنین از ابتدای سال تاکنون ۵۰ میلیارد تومان برای اقدامات اجرایی هزینه شده است.


وی در مورد تجهیزات نصب شده در ایستگاه‌های خط ۷ نیز گفت: ایستگاه‌هایی که تا پایان سال افتتاح می‌شوند دارای پله برقی و آسانسور خواهند بود، اما ممکن است جاگذاری آسانسور‌ها با تأخیر حداکثر سه ماه انجام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج عباس ایروانی مرز خسروی لردگان اعتراضات هنگ کنگ مترو ایستگاه افتتاح چنار محمودی ایدز کامبوج عباس ایروانی مرز خسروی لردگان اعتراضات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب