Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار محمدرضا مهمان‌دار بابیان اینکه سالیانه عده زیادی از تهران بزرگ به کربلا و به‌ویژه مراسم اربعین عزیمت می‌کنند، اظهار داشت: ۶۰۰ نفر از کارکنان انتظامی و ۵۰ گروه خودرویی و ۳۰ گروه موتورسوار از تهران به مرزهای چهارگانه ایران و عراق اعزام شدند.

وی بابیان اینکه کنترل ایمنی خودروها و وسایل نقلیه ایمنی زائران در دستور کار مأموران پلیس راهور قرار دارد، تصریح کرد: یگان امدادی، پلیس پیشگیری، پلیس راهور و غیره درصدد حفظ امنیت و ایمنی زائران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۳۰ گروه و ۱۰۰ کارکنان مجرب پلیس راهور تهران به‌صورت داوطلبانه اعزام شدند، افزود: این گروه مسئولیت کنترل ترافیک شهر مهران را در اختیاردارند.

مهمان‌دار با تأکید بر اینکه در حوزه انتظامی نیروهای ناجا در داخل کشور و در مرزهای ایران مستقر هستند، بیان کرد: مراسم اربعین بزرگ‌ترین تجمع مردم مسلمان از سراسر دنیا در عراق است.

کد خبر 4739734

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 محمدرضا مهماندار اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است