Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور بعدازظهر دوشنبه در بازدید از سالن ورزشی تازه ساخت روستای خونین و در جمع اهالی این روستا که به مناسبت روز ملی روستا انجام شد، اظهار داشت: توسعه پایدار در گرو توجه بیشتر به عمران و آبادانی روستاهاست و این موضوع را تمرکز و اولویت کاری خود قرار داده ایم.. 

جمالی پور خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها برای توسعه بیشتر استان قزوین فراهم است و در این راستا نیاز به همت و تلاش مضاعف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاتدار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ویژگی های اقتصادی و ظرفیت های تاریخی و فرهنگی بویین زهرا،گفت: این منطقه به ویژه روستای خوزنین در دوران دفاع مقدس شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کرده که نشان از وفاداری و تعهد مردمان این خطه به انقلاب اسلامی و ارزش هاست.

جمالی پور در ادامه با تبریک روز روستا به روستاییان،گفت: امروز به این مناسبت با دستور معاون اول رییس جمهوری بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای کشوراز جمله در استان قزوین افتتاح می شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه حتما بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف روستاها خواهم کرد،اظهار داشت: فرمانداران باید بخش زیادی از وقت خود را صرف عمران و آبادانی روستاها کنند.

شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه روستایی استانداری قزوین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نویسنده کتاب گفت:آداب یک عنصر مغفولی است که در ساخت و ساز‌های امروز کمبود آن مشهود است و هدف از نوشتن کتاب این است که آبادانی آداب دارد.
محمدرضا اولیاء افزود:در عقبه فرهنگی ما آداب در معاشرت و گفتگو و.. موضوعیت داشته و در معماری هم نیاز است.
وی ادامه داد:فایده این کتاب یادآوری این نکته که آبادانی آداب دارد.

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی