Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، هوشنگ بازوند، ضمن بیان اینکه در حال حاضر تردد زائران در مرز خسروی در امنیت کامل و به‌صورت روان انجام می‌شود، ابراز کرد: تردد از استان دیاله عراق به سمت بغداد و از بغداد به سمت کربلا نیز به سهولت در حال انجام است و مردم نباید دغدغه و نگرانی دراین‌باره داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هم‌زمان با ظهر دوشنبه در استان دیاله عراق امنیت به‌صورت کامل برقرار است، تأکید کرد: ترجیح ما این است که به‌واسطه اتفاقات و ناآرامی‌هایی که در طی چند روز اخیر در عراق رخ‌داده، زائران از درون شهر بغداد تردد نکنند.

استفاده از اتوبوس‌های عراقی به مقصد کربلا

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه تمام امکانات و تدارکاتی که در جمهوری اسلامی و عراق در نظر گرفته‌اند، خوشبختانه لحاظ شده و خدمات به زائران بدون هیچ وقفه‌ای صورت می‌پذیرد، تأکید کرد: تردد زائران اربعین در تمام‌مسیرها خوشبختانه به‌صورت روان، در حال انجام است.

بازوند بابیان اینکه پارکینگ‌ها در مرز خسروی برای حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار نفر ظرفیت خواهند داشت، تأکید کرد: قیمت‌های این پارکینگ‌ها هنوز نهایی نشده است.

وی بابیان اینکه در مرز خسروی فعلاً اتوبوس‌های عراقی فعال هستند و مستقیم تا کربلا مسافران را با بلیت ۱۶۰ هزارتومانی منتقل می‌کنند، تأکید کرد: اگر کمبود اتوبوس داخل عراق وجود داشته باشد می توانیم از اتوبوس‌های ایرانی نیز استفاده کنیم.

کد خبر 4739840

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو اربعین عراق کرمانشاه هوشنگ بازوند مرز خسروی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس بیرجند شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرداردوستعلی جلیلیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌ مشخص شد که خودرو فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری