Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:53:59 GMT

رضایت از سیستم پیشرفته داوری تا غیبت رئیس داوران

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۰۶۹۳

رضایت از سیستم پیشرفته داوری تا غیبت رئیس داوران

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه با حضور ۹ تیم کن،  فرمانیه، دانشگاه آزاد، پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین،  باشگاه یزدان، پاس قوامین ،کانون مهاجر و مس کرمان در خانه تکواندو آغاز شد. 

در هفته نخست استقبال علاقمندان به تکواندو چندان رضایت بخش نبود و تنها تکواندوکاران تیم های شرکت کننده در سالن خانه تکواندو مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هادی ساعی مشاور فنی تیم تکواندو فرمانیه در سالن خانه تکواندو حضور یافت و علی رغم اصرار مسئولان برگزاری به جایگاه ویژه نرفت و در میان تماشاگران مسابقات تیم خود را دنبال کرد. 

حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو که برای تدریس داوری راهی پاکستان شده، این هفته حضور نداشت و حسینعلی نظری از داوران درجه کشور که سابقه ریاست کمیته داوران را در کارنامه دارد، مسئولیت داوران را برعهده داشت.

مصطفی بابایی دبیر اجرایی لیگ برتر تلاش زیادی داشت و مسابقات را به بهترین شکل برگزار کرد. 

استفاده از سیستم های جدید داوری رضایت مربیان تیم های شرکت کننده را در پی داشت. 

تیم ملی تکواندو بانوان با حضور در سالن خانه تکواندو مسابقات لیگ برتر را از نزدیک تماشا کردند.

فریبرز عسگری، علی محمد بسحاق مربیان تیم ملی  کشورمان و امید غلامزاده مربی ایرانی تیم ملی چین تایپه نیز  در سالن حضور داشتند. 

با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و مربیان تیم های باشگاهی در بازیهای این هفته ملی پوشان اعزامی به رقابتهای گرندپری بلغارستان در ترکیب تیم های خود قرار نگرفتند. 

کد خبر 4739889

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی آزاد جام حذفی فوتبال کشور تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی رضایت، رئیس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، با اشاره به پانل ساماندهی برنامه‌های آموزشی که پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی برگزار شد، از مشارکت نمایندگان بیش از ده دانشگاه در این پانل خبر داد و گفت: در هیات رییسه پانل دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی و دبیر دبیرخانه علوم پایه پزشکی و رئیس کارگروه کار افرینی معاونت حضور داشتند. در این نشست بر اهمیت ساماندهی رشته محل‌ها و برنامه عملیاتی آن تاکید شد.

در این برنامه عملیاتی، سامانه فعال آماری مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی و اجرا می‌شود که در آن تمامی رشته محل‌ها و تعداد دانشجویان، فارغ التحصیلان درج می‌شود تا پروفایلی از وضعیت هر کدام از رشته مقاطع در اختیار قرار گیرد.

وی وضعیت نمودار و شیب رشته‌ها را در طراحی نقشه راه آن موثر خواند و تصریح کرد: پس از بررسی رشته مقاطع و رشته محل ها، بر اساس همفکری دبیرخانه‌ها و نخبگان آن رشته، برای تقویت و ظرفیت سازی در برخی از رشته‌ها تصمیم گیری می‌شود. به عنوان مثال ممکن است در برخی از رشته‌ها که نیاز کشور هستند، اما متقاضی ندارند، راه حل‌هایی برای تشویق متقاضی ایجاد کنیم.

رضایت بر تناسب میان رشته ها، نیاز کشور و تعداد داوطلبین تاکید کرد و افزود: پس از تعیین وضعیت موجود، ممکن است که برای هر کدام از رشته‌ها اقداماتی از جنس تقویت، محدودیت و یا از جنس تعلیق و توقف داشته باشیم.

رئیس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به مباحث مطرح شده در پانل در خصوص اهمیت ساماندهی و مامور محور کردن دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: همکاران از دانشگاه‌های مختلفی همچون، همدان، البرز، مشهد، شاهرود، زاهدان، اصفهان و بجنورد و شهید بهشتی و ایران در این نشست مشارکت فعال داشتند و مطالعاتی در زمینه شاخص‌های مربوط به ساماندهی رشته‌های آموزشی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در ساماندهی رشته ها، نیاز کشور در اولویت قرار دارد، خاطر نشان کرد: مواردی همچون نگاه بخشی و منطقه‌ای در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد چرا که کشور منابع محدودی دارد و باید بر اساس شاخص‌های انسانی سلامت حرکت کنیم.

رضایت ساماندهی رشته‌ها را اقدامی کارشناسی شده خواند و افزود: هدف از این کار، محدود سازی و حصر رشته‌ها نیست بلکه با کمک دبیرخانه‌ها برای بهبود شرایط اقدام خواهیم کرد. همچنین نگاه ما در بازنگری کاریکولوم‌های درسی به صورت مهارت محوری و نیاز محوری و ماموریت محوری است.

رئیس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، بر ضرورت دستیابی به الگوی متوازن رشته مناطق و رشته محل ها، از طریق کار کارشناسی تاکید کرد و افزود: با تاکید معاون آموزشی مقرر شده است سامانه ساماندهی بعنوان ابزاری مدیریتی اجرایی شود که بر اساس نیاز در قالب داده‌ها و آمار‌های دقیق در اختیار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است