Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:46:34 GMT

پنجمین فن بازار ملی سلامت در چابهار برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۱۱۲۵

پنجمین فن بازار ملی سلامت در چابهار برگزار می شود

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان میزبان پنجمین فن بازار ملی سلامت در شهرستان چابهار خواهد بود، اظهار داشت: چابهار جنوبی ترین نقطه کریدور شرقی- غربی جهان است که از دروازه ابریشم در چین آغاز شده و به آسیای جنوب شرقی می پیوندد و سپس وارد هندوستان و سرانجام به چابهار می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بندر موقعیت راهبردی در کنار آبراه های بین المللی دارد و نزدیک به خطوط بین المللی کشتیرانی و نزدیک ترین بندر به بازار های آسیای میانه و افغانستان است، ادامه داد: این مزیت ترانزیتی، فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران جهت صادر کردن تولیدات و محصولاتشان است، به همین علت صاحبان ایده و محصولات دانش بنیان سلامت محور می توانند با بهره گیری از فرصت پنجمین فن بازار ملی سلامت گامی در راستای تجاری سازی ایده های خود بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: برگزاری فن بازار ملی سلامت در چابهار همچنین امکان بهره گیری از فرصت های جذاب برای سرمایه گذاری در این منطقه از جمله معافیت های مالیاتی و گمرکی، دسترسی به آب های آزاد و نزدیکی به کشورهای پرجمعیت هند، پاکستان، افغانستان، کشورهای آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس و دریای عمان و همچنین ارتباط چند وجهی حمل و نقل از طریق هوا، زمین و دریا، واقع شدن در امن ترین و نزدیک ترین مسیر به بازارهای جهانی را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: پنجمین فن بازار ملی سلامت، ۱۶ و ۱۷ آبان ماه با حضور تعداد کثیری از صاحبان ایده، سرمایه گذاران و صاحبان محصولات دانش بنیان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شهرستان چابهار برگزار می شود.

کد خبر 4740018

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد هاشمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان بندر چابهار فن بازار اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان مرز مهران گردشگری ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته دفاع مقدس شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصلاح برخی تصمیمات اقتصادی و به دنبال آن افزایش قیمت‌های جهانی باعث شد پس از ۵ ماه بازار سرمایه میزبان ورود پول باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳