Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@09:51:02 GMT

بنیاد حقوقی بهمن کشاورز آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۱۳۲۰

بنیاد حقوقی بهمن کشاورز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی  بنیاد حقوقی بهمن کشاورز، این همایش با هدف تبیین و تشریح اهداف و ماموریت های بنیاد حقوقی بهمن کشاورز و با حضور اساتید دانشگاه؛ اعضا و روسای هیئت مدیره کانون های وکلای دادگستری مرکز ؛ رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)؛ جمعی از وکلا، فعالان و کنشگران عرصه وکالت کشور؛ دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..... در محل تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر محمدرضا تخشید، دکتر سید محمود مصطفوی کاشانی، دکتر سید محمود هاشمی و دکتر عیسی امینی و دکتر مرتضی شهبازی نیا از جمله سخنرانان همایش سراسری "اخلاق و حقوق" بودند که به تشریح مباحث مختلف در عرصه حقوق و وکالت کشور پرداختند و از زنده یاد بهمن کشاورز به عنوان الگوی شایسته ای برای پیشبرد امور در این عرصه نام بردند و اظهار امیدواری کردند که بنیاد حقوقی بهمن کشاورز بتواند با بهره گیری از این الگو شایسته، گام های موثری در نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در عرصه حقوق و وکالت کشور بردارد.
لازم به ذکر است، بنیاد حقوقی بهمن کشاورز برای گرامیداشت نام، یاد و پاسداشت نیم قرن تلاش های عاشقانه زنده یاد بهمن کشاورز حقوقدان و وکیل دادگستری تاسیس شده است و به دنبال حفظ و نگهداری مکتب "اخلاق در وکالت" به عنوان مکتب پایه گذاری شده توسط این حقوقدان و وکیل دادگستری و همچنین گسترش و آموزش ارزش های این مکتب ازجمله راستی، نیکوکاری و عدالت اجتماعی برای همه مردم، است.

 گفتنی است، اهدای "نشان بهمن کشاورز" به کنشگران تاثیرگذار در جامعه حقوقی؛ گسترش و نشر ارزش های اخلاق حرفه ای وکالت؛ گسترش فرهنگ تالیف، نگارش و ترجمه آثار ارزشمند حقوقی؛ ظرفیت سازی و توسعه توانمندی های حقوقی مردم؛ گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره حقوقی؛ همکاری با دیگر نهادهای حقوقی و غیر حقوقی دولتی و خصوصی در راستای اجرای اهداف بنیاد و....، از جمله مهم ترین اهداف تاسیس بنیاد حقوقی بهمن کشاورز را تشکیل می دهند.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1308072

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهمن کشاورز ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس اربعین عراق پیاده روی اربعین سینمای ایران دونالد ترامپ گابریل کالدرون سوریه لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند