Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «علی میرزایی» عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با تلاش های مجموعه مدیریت استان و شهرستان برای آماده‌سازی مجموعه ورزشی شهید چمران، این مجموعه مهیای برگزاری مسابقات فوتبال شده است.

وی افزود: زیرساخت هایی از قبیل جایگاه تماشاگران، نور، رختکن تیم ها، جایگاه وی. آی. پی و چمن ورزشگاه با تلاش مجموعه مدیریت استان و شهرستان ساوه و سایر ارگان‌های ذیربط بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته میرزایی، امروز نیز مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از وضعیت ورزشگاه شهید چمران بازدید و روند بهسازی زیرساخت ها را ارزیابی کرد.

میرزایی گفت: بدین ترتیب در روز جمعه این هفته که دیدار میان تیم های خوشه طلایی و آرمان گهر در جریان هفته هشتم جام آزادگان، به میزبانی ساوجی ها برگزار می شود.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به دلیل نامهیا بودن زیرساخت های مجموعه ورزشی شهید چمران تا هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم برگزار می‌کرد.

۶۵۳۹/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی لیگ دسته اول فوتبال ورزش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی