Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که عربستان سعودی و همپیمانان آن همچنان بر ادامه جنگ و محاصره یمن تاکید دارند.

به گزارش مشرق، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله روز دوشنبه در دیدار با سفیر فرانسه در یمن اعلام کرد که عربستان سعودی و حامیان آن همچنان بر ادامه حملات خود و محاصره یمن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: دیدار هیئت ملی یمن با نماینده سازمان ملل در مسقط جزئیات دیدار  سخنگوی انصارالله با سفیر انگلیس

به گزارش المسیره، عبدالسلام که رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء در گفت‌وگوهای صلح یمن نیز هست، در این دیدار که در مسقط صورت گرفته است، گفت: «ائتلاف متجاوز با توقیف کشتی‌های تجاری و تحریم اقتصادی، حملات خود به یمن را تشدید کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که ائتلاف سعودی تاکنون هیچ تصویر واقعی از حملات خود به یمن را ارائه نکرده است و این نشان می‌دهد که ائتلاف سعودی همواره خواستار ادامه جنگ هستند.

از سوی دیگر، سفیر فرانسه در یمن ضمن ابراز امیدواری درباره جایگزینی صلح یمن اعلام کرد که طرح رئیس شورای عالی سیاسی یمن در مورد «توقف حملات بالستیکی و پهپادی به عربستان، گامی مثبت به سوی تحقق صلح است».

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن اخیرا اعلام کرده که ارتش یمن به صورت داوطلبانه عملیات‌های خود علیه اهداف سعودی را متوقف کند و امید است که ریاض نیز به حملات خود پایان دهد، اما ائتلاف سعودی از آن زمان تا کنون بیش از ۳۰۰ بار به یمن حمله هوایی کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن یمن تحولات یمن جنگ یمن ارتش یمن انصارالله یمن حمله به یمن عربستان سعودی ائتلاف سعودی رژیم سعودی تحولات منطقه تحولات عربستان مهدی المشاط شورای عالی سیاسی یمن عربستان محمد عبدالسلام ریاض جنبش انصارالله سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی