Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از  روابط عمومى فدراسیون گلف، حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور یادآور شد: از همت و تلاش قهرمانان و ورزشکاران و مسئولین گلف استان‌ها تشکر می‌کنم که دو روز با شکوه را در گلف کشور رقم زدند. شاهد حضور بالاترین مقام المپیک در ضعیف ترین رشته المپیکی هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلف به تازگی به المپیک اضافه شده است. این پیامی برای ما و فدراسیون است که باید چشم انداز ما حضور در المپیک‌های آتی باشد.

وی تاکید کرد: ما در توکیو نمی‌توانیم حضور داشته باشیم چرا که طبق قوانین از پیش حذف شده هستیم، تلاش‌ها باید چند برابر شود. امروز با شکوه است چرا که اکثر کسانی که در گلف بودند در این مراسم هستند. امروز معماران‌گلف ایران را در کنار خود داریم.

عزیزی تصریح کرد: فدراسیون گلف در بین سایر فدراسیون‌ها مانند فلسطین است. زمین ما را گرفتند، کدام رشته زمین از دست داده است؟. جلسات وزارت ورزش در میدان 12 و 13 ما برگزار می‌شود‌. جوان ترین کادر پرسنلی و کمترین پرسنل، جوان تربن دبیر و خزانه دار را داریم و بعد از علیرضا دبیر جوان ترین رئیس فدراسیون را داریم.

وی گفت: امسال مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار شده و اردوهای تیم ملی در تمامی رده‌ها منطبق با فدراسیون جهانی با چشم انداز المپیک در حال برگزاری است. بی‌حاشیه ترین فدراسیون هستیم. انتقاد و مطالبه هست ولی انتقاد نه. گلف اخلاقی‌ترین رشته در بین سایر رشته‌هاست و حتی در المپیک بدون داور است. با این سطح اخلاق و اعتماد چیزی جز این پاکی و دوری از حاشیه انتظار نمی‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران تیم ملی رئیس فدراسیون فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس، بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست خبری صبح امروز، سه‌شنبه خود اظهار داشت: اولین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک  ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدیدها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.

وی تاکید کرد: قرار شد حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تلاش کنیم رشته‌هایی مثل دوومیدانی و صخره نوردی و تنیس روی میز را بیشتر حمایت کنیم تا سهمیه‌ها که 31+1 سهمیه است، افزایش پیدا کند. حتی رشته‌های والیبال ساحلی و والیبال هم تلاش می‌کنند و حتی از طریق وایلد کارت سهمیه بگیریم. امیدواریم بیش از 35 سهمیه بگیریم.

مناف هاشمی تصریح کرد: گزارش دوم درخصوص بازی‌های داخل سال آسیا بود که 38 رشته حضور دارد و ما 32 رشته را مد نظر داریم که به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. ملاک اصلی اعزام رشته‌هایی است که طلا بگیرند و این اولویت هیئت اجرایی است تا جایگاه سوم دوره قبل را حفظ و ارتقا بدهیم. تا تعیین قطعی بودجه به فدراسیون ها گفتیم که بخشی از منابع را خودشان باید تأمین کنند.

وی افزوود: درخصوص بودجه هم کمیته المپیک رایزنی‌های خوبی داشت، اما آنچه به لایحه به مجلس رفت، یک بخشی از لایحه حذف شده بود که البته قسمتی از آن برگشت. شاید خیلی رشد در سال المپیک نداشته باشیم. البته همچنان منتظر هستیم تا در نهایت در امسال مشکلی نداشته باشیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند