Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@22:04:59 GMT

جان باختن دانش‌آموز از ترس سگ ولگرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۲۸۶۳

صراط:

مهدی غلام‌نیا روشن اظهار کرد: امروز صبح طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف عابر پیاده با خودرو سواری در جاده حبیبی ۲۰۰متر بعداز پل ارمک بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش فارس وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که دانش آموز دختر ۱۳ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: با وجودی که تکنسین‌های اورژانس تمام تلاش خود را برای احیا کردند که بی‌ثمر بود اما به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که تلاش کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

گفتنی است به نقل از شاهدان عینی این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دانش‌آموز برای عبور از عرض جاده با سگ ولگرد مواجه شد و از ترس مواجه با حیوان وارد جاده شد که خودرو همزمان با وی اصابت و سبب مرگ این نوجوان شد.

 حضور سگ‌های ولگرد که در اکثر شهرها تبدیل به معضل شده است همچنان در سکوت متولیان امر به بهانه کمبود اعتبار لازم در حال افزایش است و سبب ترس کودکان و نوجوانان به‌خصوص دانش آموزان شهر و روستا شده است و باید در این خصوص اقدام جدی صورت گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرگ دانش آموز سخنگوی اورژانس دانش آموز بابلی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز