Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور کشاورزیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به مناسبت روز روستا و عشایر، پنج طرح زیربنایی و عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی در روز روستا و عشایر به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: یک هزار و ۳۵۳ خانوار روستایی با افتتاح این تعداد طرح از نعمت آبرسانی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان ادامه داد: احداث ایستگاه پمپاژ روستای حاجی آباد شهرستان گرمسار و اصلاح خط انتقال مجتمع خارتوران شهرستان شاهرود به طول ۸۱۰ متر از طرح های افتتاحی به مناسبت روز روستا و عشایر در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره برداری سه طرح زیربنایی و عمرانی روستایی در شهرستان دامغان، خاطرنشان کرد: اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی روستاهای غنی آباد و نمکه و نصب دزدگیر در منابع تامین آب و ایستگاه های پکپاژ روستاهای شهرستان دامغان از دیگر طرح های افتتاحی در این روز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یادآور شد: تثبیت جمعیت هر منطقه ای نیازمند توجه به تامین آب آشامیدنی است و ۶ هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم در استان سمنان برخوردار هستند.

۱۵ مهر روز ملی عشایر و روستا نامگذاری شده است.

۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار نفر در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند. سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری افتتاح طرح شركت آب و فاضلاب روستايی سمنان آب و فاضلاب توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد