Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:19:21 GMT

سقوط پراید به دره سه کشته بر جا گذاشت 

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۴۴۶۵

سقوط پراید به دره سه کشته بر جا گذاشت 

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه روز سه شنبه اعلام کرد: این حادثه دوشنبه شب رخ داد و امدادرسانی، رهاسازی و انتقال یک نفر از مصدومین به بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان ایوان و تحویل مصدوم‌ دیگر به عوامل اورژانس توسط پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب صورت گرفت.
 محمدامین عزیزی افزود: نیروهای هلال احمر از ساعت ۲۱ تا حدود ۲۴ عملیات رهاسازی و امدادرسانی به حادثه دیدگاه را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس راهور هنوز علت این حادثه را اعلام نکرده است.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت، دارای ۵۰۰ کیلومتر جاده است که ۳۱۰ کیلومتر آن راه اصلی و ۱۹۰ کیلومتر آن نیز راه فرعی است.

براساس اعلام اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه؛ فوت ناشی از تصادف در چهار ماه نخست امسال ۱۵۴ مورد بوده است که از این تعداد ۳۵ نفر زن و ۱۱۹ نفر مرد می‌باشد.

براساس این آمار میزان فوتی‌ها ناشی از تصادف در سال گذشته ۱۴۳ مورد بوده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب جمعیت هلال احمر تصادفات جاده ای کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌