Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، 86 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری مکتوب خطاب به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های آذرآب و هپکو جهت بازگشت به رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته از زمان واگذاری شدند.

در متن این نامه خطاب به دکتر روحانی آمده است:

پیرو مذاکرات و پیگیری‌های قبلی در خصوص پرداخت حقوق کارگران و تعیین تکلیف سهامدار با اهلیت کامل برای شرکت‌های هپکو و آذرآب ضمن تشکر از پرداخت حقوق کارگران هپکو تا پایان شهریورماه ۹۸ انتظار می‌رود در پرداخت حقوق معوق کارگران آذرآب تسریع و در تعیین سهامدار عمده با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های هپکو و آذرآب اقدام عاجل معمول و ضمن برخورد با تخلفات احتمالی از زمان واگذاری تاکنون، در پیش‌خرید ماشین‌آلات از هپکو براساس سوابق امر تسریع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه که توسط سید‌مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تهیه و تنظیم شده است، توسط ۸۵ نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله ۶ نماینده دیگر استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی به امضا رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی هپکو و آذرآب هپکو اراک آذرآب رئیس جمهور روحانی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟