Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:25:59 GMT

فنونی‌زاده: استقلال در هر مسابقه نباید گل بخورد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۵۳۲۳

فنونی‌زاده: استقلال در هر مسابقه نباید گل بخورد

«مهدی فنونی‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تعطیلات لیگ برتر فرصت خوبی را در اختیار استراماچونی قرار می‌دهد تا نقاط ضعف و قدرت تیمش را تقویت کند.

وی افزود: استقلال هنوز از نظر فنی با مشکلات زیادی روبروست و باید این ضعف‌ها را در سریعترین زمان ممکن از بین ببرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال تا اینجای مسابقات لیگ برتر متزلزل نشان داده است و اینکه در هر مسابقه دروازه تیمت باز شود آمار اصلا خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فنونی‌زاده تصریح کرد: تغییرات پیاپی در ساختار دفاعی استقلال در هماهنگی نداشتن مدافعان این تیم نقش داشته و به نظر می‌رسد با حضور «روزبه چشمی» خط دفاع آبی‌پوشان شکل بهتری به خود بگیرد.

وی تاکید کرد: استقلال به طور حتم با ۲ پیروزی اخیر که در لیگ برتر و جام حذفی به دست آورده است با انگیزه بیشتری در ادامه لیگ به میدان خواهد رفت و به کورس قهرمانی باز خواهد گشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باشگاه استقلال هر چه سریعتر باید مهاجم نوک تخصصی به خدمت بگیرد چرا که در این پست ضعف‌های زیادی دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام حذفی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که دیدار استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) و فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با باشگاه هم استانی برگزار نشد.

در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه از ورزشگاه غدیر به عنوان محل برگزاری مسابقه یاد شده بود، اما وقتی دو ساعت مانده به زمان برگزاری مسابقه دو تیم با اتوبوس‌هایشان پشت در غدیر رسیدند، درهای ورزشگاه به روی آنها باز نشد تا این مسابقه درنهایت با اصرار باشگاه استقلال خوزستان بر موضع خود به لغو شود.

حالا کمیته انضباطی حکم به تکرار این مسابقه در جایی غیر از خوزستان داده که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، اما نکته قابل توجه جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه و اصولی اخلاقی از سوی کمیته انضباطی به این باشگاه تحمیل شده است. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

همچنین رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف میباشد.

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر