Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی گفت: متاسفانه شهرداری قم با ۳۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال مواجه است که ۴۳ درصد را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «عبدالله جلالی» دوشنبه شب (15 مهر) در صد و چهاردهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم گفت: عملکرد شش ماهه سال 98 شهرداری قم به مردم ارائه می شود تا مردم در جریان ریز تمامی اقدامات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بر اساس سرفصل های لایحه بودجه و درصد عملکرد شهرداری قم، در شش ماهه ابتدایی امسال در بخش نقدی، شهرداری قم توانسته 88 درصد از برنامه پیش‌بینی‌شده را اجرایی و در بخش غیر نقدی  نیز 64 درصد برنامه عملیاتی پیش رفته است.

 

وی گفت: ارزش‌افزوده با 63 درصد کاهش از مدت مشابه خود در سال گذشته 49 درصد است و در حوزه اقلام ساختمانی مانند عوارض ساختمانی، صدور پروانه ساختمانی، مازاد تراکم، حذف پارکینگ و غیره عملکرد شهرداری عدد 92 درصد را نشان می دهد.

 

جلالی با اشاره به موضوع ماده 100 گفت: در این زمینه شاهد افزایش 10 درصدی اقدامات شهرداری هستیم ولی در حوزه سرمایه گذاری متاسفانه شهرداری قم با 30 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال مواجه است که 43 درصد را ثبت کرده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: کمک دولت 128 درصد افزایش یافته و فروش اموال نیز 66 درصد بوده است ولی کمترین عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه گذاری و ارزش‌افزوده ثبت ‌شده است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد بیرجند استان همدان مواکب الاتحاد جلسه علنی شورای شهر شهرداری قم شورای شهر قم شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری