Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:40:16 GMT

تردد در محورهای منتهی به چذابه، پرحجم و روان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۵۵۸۵

تردد در محورهای منتهی به چذابه، پرحجم و روان

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تردد در محورهای منتهی به مرز چذابه روان اما پرحجم است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص وضعیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مرز چذابه اظهار کرد: وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به مرز چذابه روان اما پرحجم است.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه ماشین‌آلات راه‌سازی با تمام توان خود در حال کار هستند، ادامه داد: طرح‌های ترافیکی پلیس راه در محورهای مرز چذابه به دلیل همین تعمیرات و ساخت و ساز جاده‌ها به صورت 50 درصدی اجرا شده اما به محض اتمام تعمیرات، به صورت صددرصد اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رانندگان حتما خودروهای خود را در پارکینگ‌های تعیین شده در پایانه‌های مرزی پارک کنند، اظهار کرد: اگر خودرویی در مکانی غیر از پارکینگ‌های تعبیه شده پارک شود، صاحب آن خودرو هم متحمل هزینه جرثقیل جهت حمل خواهد شد و هم در بازگشت دچار سرگردانی برای یافتن خودرو می‌شود.

دولتشاهی به رانندگانی که به سوی مرزهای شلمچه و چذابه برای زیارت اربعین حسینی در حال حرکت هستند، ‌توصیه کرد: رانندگان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال بارندگی و لغزندگی جاده‌ها در روزهای آینده ضمن رعایت سرعت مطمئنه، هرگز در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند زیرا بیشترین تصادفات در روزهای اخیر مربوط به همین مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان