Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:39:05 GMT

کوهنوردان لرستانی به ۳۱ قله کشور صعود می‎کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۵۷۷۶

کوهنوردان لرستانی به ۳۱ قله کشور صعود می‎کنند

به گزارش ایرنا سید علی کریمی روز سه شنبه اظهار داشت: طرح صعود به ۳۱ قله استان های کشور در یک روز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همچنین گرامیداشت شهدای ورزشکار برای اولین بار در استان اجرا می شود.

وی گفت: این طرح ۱۹ مهرماه با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان لرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۲۰۰ کوهنورد در قالب ۳۱ تیم  در بخش آقایان و بانوان در  این برنامه حضور دارند و پنج قله به صورت مستقل به بانوان اختصاص خواهد یافت.

وی، هدف از اجرای این طرح ورزشی را ارتقا و کارآمدی کوهنوردی استان و تقویت سطح فنی و تکنیکی  استعدادهای این ورزش مهم در لرستان عنوان کرد.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خرم آباد لرستان فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو