Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با اختصاص گیت‌های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه هماهنگی پروازهای اربعین با حضور جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، نمایندگان نهادها، فرماندهان ارگان‌های نظامی و انتظامی و روسای ایستگاه‌های شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه امام (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خوشخو در این جلسه گفت: هماهنگی‌های لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در ایام اربعین حسینی میان تمام ارگان ها و نهادهای مستقر در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و همه بخش‌های این فرودگاه آماده ارائه خدمات به پروازهای اربعین هستند.

بر اساس تعامل صورت گرفته با ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه امام (ره) مقرر شد تا با اختصاص گیت‌های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن برسد.

رشد ۱۴ درصدی پرروازهای اربعین در فرودگاه امام

فاروق علیخانی مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش درخواست‌های پرواز به عتبات در ایام اربعین حسینی، گفت: تا چهاردهم مهرماه ٦٧٦ درخواست پرواز به دو مقصد نجف و بغداد از سوی شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه امام (ره) واصل شده که در مقایسه با سال گذشته ١٤ درصد رشد را نشان می‌دهد.

علیخانی افزود: با بهره برداری از ترمینال سلام و افزایش ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده هستیم تا به هر میزان که شرکت‌های هواپیمایی درخواست پرواز به عتبات را داشته باشند، تسهیلات فرودگاهی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی پروازهای اربعین کنترل گذرنامه فرودگاه امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعزام پنج هزار زائر برای عمره مفرده به سرزمین وحی از دوم اردیبهشت در کشور آغاز شده که از این تعداد یک کاروان ۸۵ نفره تلفیقی شیعه و سنی از استان گلستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این زائران از فرودگاه بین المللی ساری حرکت خواهند کرد، افزود: تاریخ اعزام این کاروان ۱۰ اردیبهشت است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: امسال پنج هزار گلستانی در قالب ۳۹ کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که از این تعداد ۳۵ کاروان تسنن و چهار کاروان تشیع هستند.

وی با بیان اینکه زائران گلستانی از ۱۲ تا ۱۸ خرداد اعزام خواهند شد، افزود: تمامی کاروان‌های گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت همایش آموزش زائران شرق استان در گنبد با حضور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در اعزام کاروان‌های امسال جوان‌ترین زائر نوجوان ۱۶ ساله از آق قلا و مسن‌ترین آن فردی ۱۰۲ ساله از گنبد کاووس است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: با توجه به تصمیم مسؤولان حج و زیارت و فرودگاه استان امسال مراسم بدرقه و استقبال زائران در فرودگاه انجام نمی‌شود که این کار جهت رفاه زائران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌هایی را برای زائران در نظر گرفتیم که چه در زمان رفت و چه در زمان برگشت کار حمل و نقل آنها را از مسیر ابتدای شهر تا فرودگاه انجام خواهد داد.

کد خبر 6090498

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند