Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،از ساعت صفر بامداد امروز سه شنبه ۱۶ مهر ماه ، میزان سوختگیری با کارت سوخت جایگاه داران درهر بار سوخت گیری ۲۰ لیتر خواهد بود.

پیش از میزان سوختگیری با کارت جایگاه داران ۳۰ لیتر بود. این اقدام با هدف تشویق مردم به استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، خودروها می‌توانند با کارت سوخت شخصی در هر نوبت ۶۰ لیتر سوختگیری کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کارت سوخت کارت سوخت شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی