Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان آبی‌ها از روند پیشرفت اوضاع خود شگفت زده شده است. 

طرفداری- فیکایو توموری، مدافع جوان چلسی، مروری بر خاطره خود از مصدوم کردن دیگو کوستا داشته است.

به گزارش سایت گل، توموری که در آن روزها یک نوجوان نابالغ بود، توسط گاس هیدینگ (سرمربی موقت چلسی) به تمرینات تیم اصلی فرا خوانده شده و در یک نبرد هوایی، باعث شکستگی بینی مهاجم اصلی تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال کوستا توانست با ماسک محافظ در بازی بعدی چلسی مقابل نیوکاسل به میدان برود و در جریان برد ۵-۱ تیمش موفق به گلزنی شد. 

آن زمان هنوز به مدرسه می‌رفتم و در تمرین تیم نفهمیدم که چنین کاری کرده‌ام. تصادفی بود؛ هر دوی ما برای زدن ضربه سر به هوا بلند شدیم، او قصد داشت گلزنی کند و من هم می‌خواستم توپ را با پشت سرم رد کنم. او سرش را به پشت سر من کوبید و بینی‌اش را شکست. تا روز بعد که تیتر تمامی روزنامه‌ها شدم، نمی‌دانستم من علت این اتفاق بوده‌ام. خیلی‌ها برایم پیام می‌فرستادند، انگار که من از قصد این کار را انجام داده‌ام! خیلی حرف‌ها از روی سادگی و بی ملاحظگی زده شد. وقتی به مدرسه رفتم، همه در رابطه آن اتفاق از من می‌پرسیدند. در سال دهم یا یازدهم بودم و همه دوستانم آن خبر را دیده بودند. مشکلی در کار نبود و او بعد از آن ماجرا در تمرین خطایی روی من انجام نداد!

مدافع جدید تیم ملی انگلیس می‌گوید انتظار نداشته است داوید لوئیز با جدایی از چلسی، زمینه را برای رسیدن او به ترکیب فیکس تیمش مهیا کند.

بله، واقعا انتظارش را نداشتم. فقط با هدف پیشرفت کردن و فراهم کردن فرصتی برای خودم جهت بازی کردن در لیگ برتر سراغ این فصل آمدم. من از هفت سالگی در چلسی بازی کرده‌ام، بنابراین اتفاقاتی که رخ داد جالب بود. می‌دانم سرمربی به من ایمان دارد و این ایمان را فصل گذشته و امسال به من نشان داده است. تنها تلاش کردم سختکوش باشم و هنگام بازگشت به پیش فصل می‌دانستم که باید چند سطح خودم را بالا بکشم و از دیگران یاد بگیرم. پس این کاری بود که کردم ولی می‌خواهم به همین روند پیشرفتم ادامه بدهم.  

 توموری می‌توانست به جای انگلیس، برای کانادا (کشوری که در آن به دنیا آمد) یا نیجریه (کشوری که والدینش متعلق به آن هستند) بازی کند ولی پس از تفکر بسیار، سه شیرها را برگزید.

انگلیس همچون نیجریه و کانادا کشور بزرگی است، بنابراین فکر می‌کنم هر کدام از آن‌ها مرا دعوت می‌کرد، خوشحال می‌شدم ولی خوب است که انگلیس سراغ مرا گرفته است. این طور نبود که از اول انگلیس انتخاب شده باشد. باید افراد و مسائل خاصی را در نظر می‌گرفتم. با خانواده و افرادی که برایم اهمیت دارند صحبت کردم و این تصمیمی بود که گرفتیم. خلاصه وقتی انگلیس سراغم آمد، نه گفتن دشوار بود. بیشتر این طور بود که منتظر دعوت شدن بودم زیرا در مسابقات ملی قبلی، کسی مرا به تیم ملی دعوت نکرد. در این تعطیلات ملی منتظر دعوت شدن بودم و این اتفاق از سوی انگلیس صورت گرفت. 

هفته خوبی بوده است، هم دعوت به تیم ملی و هم پیروزی مقابل لیل. سرمربی (فرانک لمپارد) پس از بازی با لیل در رختکن مرا مطلع کرد و بنابراین از دعوتم به تیم ملی با خبر بودم و آن راز را پیش خودم نگه داشتم. این ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و سپس پنجشنبه این خبر رسانه‌ای شد. اصلا انتظارش را نداشتم. حس خیلی خوبی بود. باید بگویم سریع‌تر از آنچه فکرش را می‌کردم از راه رسید. فصل قبل انتظار نداشتم اینجا باشم ولی هرگز محدودیتی برای خودم وضع نکردم. این طور بود که فقط باید هفته به هفته،  هر جایی که هستم بهترین عملکرد را برای باشگاهم داشته باشم. خوب است که حالا در اینجا (چلسی) حضور دارم و دعوت شدن به تیم ملی هم یک تحولی بود که هوش از سر آدم می‌برد. 

توموری می‌گوید بازی کردن زیر نظر اسطوره چلسی حتی با وجود تغییر تاکتیک‌هایش، آسان است.

کار خیلی راحت‌تر است چون سرمربی خواسته‌اش از ما را مطرح می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم خیلی آن را تغییر ندهیم. هنوز قواعد یکسان است: می‌خواهیم پرس کنیم و سختکوش باشیم. جدای از چیدمان تیم، این‌ها پایه و اساس کاری هستند که می‌خواهیم انجام بدهیم. اگر از خط دفاع سه نفره به چهار نفره برویم، کار آسان‌تر است. گاهی باید با حریف منطبق شد ولی بیشتر اوقات به دنبال این هستیم تا بازی خودمان را انجام بدهیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود

سرمربی ۵۴ ساله و آرژانتینی روخی بلانکوس، بر لزوم پیشرفت تیمش تاکید کرده است. 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه سفر این تیم به خانه مایورکا در رقابت‌های لالیگا که قرار است روز شنبه برگزار شود، گفت که اتلتیکو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، اتلتی با 64 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و این در حالیست که هفت امتیاز با ژیرونا، تیم سوم جدول، به فاصله پنج بازی تا پایان فصل فاصله دارد. تیم سیمئونه با شش امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیک بیلبائو که در رده پنجم قرار دارد، پیش است. آن‌ها پس از شکست 5-4 مقابل بروسیا دورتموند آلمان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

سیمئونه روز جمعه به خبرنگاران گفت:

ما به بازی فردا فکر می‌کنیم. امیدواریم که بتوانیم مانند سال‌های اخیر در جمع چهار تیم برتر باشیم، اما این کار هر روز سخت‌تر می‌شود. تیم‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند، ما هم باید بهتر شویم.

اتلتیکو در این فصل از نظر دفاعی با مشکل مواجه بوده است و از زمان پیروزی خانگی 5-0 مقابل لاس پالماس در فوریه، موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

سیمئونه در این زمینه هم گفت:

وقتی درباره دفاع صحبت می‌کنید، مردم اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند که فقط مربوط به مدافعان است. دفاع کردن، یک کار تیمی است و ما گل‌های زیادی خورده‌ایم چون نتوانسته‌ایم به صورت هماهنگ کار کنیم.

این سرمربی آرژانتینی گفت که تیم او برای کسب سه امتیاز مقابل مایورکا که در رده شانزدهم قرار دارد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

ما با حریفی سرسخت مثل مایورکا روبرو هستیم... آن‌ها با مربی‌ای کار می‌کنند که من به خاطر خونسردی و توانایی‌اش در رقابت، او را تحسین می‌کنم. من چنین مربیانی را تحسین می‌کنم. ما با یک بازی سخت و دشوار رو به رو خواهیم شد.

سیمئونه در پایان گفت:

وقتی فصل به پایان برسد و حساب‌ها بسته شود، آنگاه می‌توانم در مورد احساس خودم و اهدافی که از زمان شروع در اتلتیکو داشته‌ام، نظر بدهم.»

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام