Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان طور که می دانید فاصله میان نجف و کربلا، فضایی کویری دارد و در نتیجه از سال گذشته برای آن که زائران از گرمای زیاد در طول روز فرار کنند، زمان پیاده روی را تغییر داده اند.

به گزارش مشرق، چیزی که در چند سال گذشته مرسوم بود، شروع پیاده روی از ساعت 4 و 5 صبح و پایان آن قبل از غروب آفتاب بود. اما با توجه به آن که رویدادها در سال قمری تاریخ یکسانی ندارند و متغیر هستند، در حال حاضر سال به سال واقعه اربعین به تابستان نزدیک می شود و در نتیجه تغییرات آب و هوایی نیز مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چطور کفش مناسب راهپیمایی اربعین انتخاب کنیم؟

همان طور که می دانید فاصله میان نجف و کربلا، فضایی کویری دارد و در نتیجه از سال گذشته برای آن که زائران از گرمای زیاد در طول روز فرار کنند، زمان پیاده روی را تغییر داده اند.

به این صورت که پیاده روی را از غروب آفتاب آغاز می کنند و نماز صبح برای استراحت و خواب توقف می کنند. البته اگر بخواهید از این روش استفاده کنید، توجه داشته باشید که شب ها هوا خنک تر است و لباس های لازم را همراه خود داشته باشید.

منبع: کارناوال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن حسینیه اربعین زائران اربعین پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی چهاردهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر