Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی  گفت: امسال مساحت زمین‌های واگذار شده هفت هکتار است.

وحدت با اشاره به اینکه بیشترین قرار داد‌های منعقد شده پارسال در شهرک کارگاهی بجنورد به علت کوچک بودن قطعات زمین بوده است، افزود: اما واگذاری زمین در این شهرک به سرمایه گذاران تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: علاوه بر آن در نواحی صنعتی مهمانک و امیرآباد نیز ظرفیت برای واگذاری زمین به پایان رسیده است.

وحدت عنوان کرد: امسال قرار داد‌های جدید منعقد شده نسبت به پارسال کاهش یافته است، اما شاهد افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی استان بودیم.

او گفت: ۵۰ تا ۶۰ واحد تولیدی در این استان ظرفیت کاری خود را ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش دادند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی افزود: بیشتر این واحدها، کارخانه‌های نیمه فعالی بوده اند که ظرفیت کاری خود را افزایش داده اند.

انتهای پیام/د

انعقاد ۲۶ قرار داد سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی خراسان شمالی شهرک صنعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک بازیافت در قم احداث می شود

سیدعبدالله میرابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم که همزمان با هفته زمین پاک برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در سالی که گذشت، اظهار داشت: در شهر قم روزانه ۷۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که با فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و رفت‌وروب می‌شود.

وی همچنین با بیان ایجاد شهرک بازیافت با هدف کاهش ناهنجاری‌های شهری و معضلات اجتماعی ادامه داد: به‌منظور رفاه و آسایش شهروندان از آسیب‌ها و فعالیت گاراژ‌های ضایعاتی که در بافت‌های مسکونی مستقر هستند، با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها به دنبال اختصاص زمین برای احداث شهرک بازیافت هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به اقدامات سازمان در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: حضور آموزشگران سازمانی در هیئات، مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در ایام مختلف سال به‌منظور توسعه فرهنگ شهروندی انجام می‌شود.

وی فعالیت ۵۴ غرفه و ایستگاه بازیافت در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل و رفاه شهروندان و جمع‌آوری به‌موقع پسماندها، از ظرفیت نرم‌افزاری بهره گرفته و دو نرم‌افزار برای این منظور به شهروندان معرفی‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور