Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:55:08 GMT

اهدای کوله های مدرسه به دانش آموزان نیازمند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۶۸۰۵

اهدای کوله های مدرسه به دانش آموزان نیازمند

امامی گفت: کوله های مدرسه و لوازم التحریر به همت کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا میرودپشت بابل بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

«محمد امامی»، امروز (سه شنبه ۱۶ مهر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: تهیه و توزیع کوله های مدرسه و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند با گذشت پانزده روز از آغاز سال تحصیلی جدید در دستور کار کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا میرودپشت بابل، قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بابل اظهار کرد: این کوله ها به صورت مستقیم و به خاطر اینکه دانش آموزان نیازمند هستند به آنها اهدا نمی شود بلکه به عنوان فعال در کانون، پایگاه مقاومت بسیج و ...، تقدیم آنها می شود.

 

امامی بیان کرد: رنگ کوله ها و لوازم التحریر، برای دانش آموزان دختر و پسر متفاوت تهیه و اهدا خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: شناسایی این دانش آموزان در دو مرحله در حال انجام است که آنها در مرحله نخست با توجه به شناخت قبلی، مورد رصد قرار گرفتند و در این روزها مابقی دانش آموزان نیازمند با توجه به رفت و آمد آنها از خانه به مدرسه و نداشتن کوله های نو، مورد مشاهده و شناسایی قرار خواهد گرفت.

 

امامی با اشاره به طرح بدیع و تاثیرگذار کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بابل در کوله کتاب، ابراز کرد: کوله کتاب که از تابستان سال گذشته به همت کانون در حال اجرا است، همچنان ادامه دارد و با استقبال خوب روستائیان، همراه است.

 

وی گفت: در این طرح، کتاب های مورد علاقه اهالی روستا،حدود یک ماه جهت مطالعه در اختیار آنها،قرار می گیرد که حتی برخی به خاطر گرفتن کتاب جدید پس از مطالعه، زودتر کتاب را به کتابخانه کانون برمی گردانند.

 

امامی درباره کمک این کانون جهت اربعین حسینی، گفت: با توجه به نیاز موکب ها، اقلام و مواد مورد احتیاج آنها به همت کانون و همکاری درخورتحسین اهالی روستا، جمع آوری شد و در اختیار موکب ها، قرار گرفت.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد زائران اربعین حسینی بیرجند کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي اصفهان محمد امامی کوله کتاب کوله پشتی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین

تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به علت ممانعت از برپایی مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شکایت دانش‌آموزان آمریکایی چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

دانش‌آموزان شاکی‌ تصریح کرده‌اند: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌، از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان مراسم‌های خود را برپا کنند.

در شکایت دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» عنوان شده است: آزادی بیان سرکوب شده است زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید