Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رستمی گفت: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان تبعه افغانستان مبنی بر اینکه پسر بچه 8 ساله اش برای خرید نان از منزل خارج و توسط آدم ربایان ربوده شده، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین های مداربسته مالک خودروی مورد استفاده آدم ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به آدم ربایی کودک 8 ساله با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه آدم ربایان در تماس‌های مکرر با خانواده پسربچه ربوده شده درخواست وجه نقد داشتند، اذعان کرد: ماموران با ترفندهای پلیسی دریافتند آدم ربایان قصد خروج از مرز ایران به خاک افغانستان را دارند که با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شده موضوع دستگیری خود و همچنین اطلاع ماموران از نیت شوم‌شان را به همدستان آدم ربا اعلام کرد تا هرچه زودتر نسبت به رها کردن گروگان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با یک واسطه، فرد ربوده شده را به پایگاه بسیج سندرک تحویل و پسربچه صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شد؛ اظهار کرد: اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

سرهنگ رستمی در پایان از شهروندان خواست از فرستادن کودکان خردسال خود به پارک و مغازه به تنهایی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بسیج خانواده کودکان گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ساعت ۱۹:۵۰ عصر روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در پی دریافت خبر آدم ربایی پسر بچه‌ای ۶ ساله از جلوی منزل پدرش در یکی از محلات شهر بندرعباس بلافاصله با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای پسربچه‌ای ۶ ساله به نام محمد صدیق را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

سردارعلی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: مأموران با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به استان سیستان و بلوچستان اعزام و سرانجام در یک عملیات ضربتی موفق شدند کودک ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در اقدامی غافلگیرانه دو گروگان‌گیر را که متواری شده و در شهرستان رودان مخفی شده بودند دستگیر نمایند.

وی تصریح کرد: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی و مواد مخدر عنوان کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه کودک ربوده شده تحویل پدر وی شده تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کد خبر 6099678

دیگر خبرها

  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز