Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، علی علایی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد، شب گذشته، 15 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موکب حضرت فاطمه زهرا(س) در کربلای معلی با مشارکت 10 میلیارد ریالی مردم شهرستان پارس‌آباد برپا شد.
وی با بیان اینکه این موکب روزانه به 4 هزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات مختلفی را ارائه خواهد داد، افزود: هزینه‌های این مشارکت برای تامین زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات حدود 6 میلیارد ریال و برای کالاهای مصرفی نیز 4 میلیارد ریال صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: 45 نفر از خادمان حرم حسینی که از جوانان و متدینین این شهرستان هستند، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برای این موکب اعزام شده‌اند.
علایی تصریح کرد: این موکب در محل تل زینبیه در جوار حرم مطهر امام حسین(ع) قرار دارد و یک افتخار حسینی برای شهرستان پارس‌آباد است.
وی گفت: این اولین حضور موکب شهرستان پارس آباد در کربلای معلی است که خادمی زائران اربعین حسینی نصیب این شهرستان می‌شود و تلاش می‌کنیم تا خدمات مناسبی را به زائران حسینی ارائه دهیم.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: تقویت روابط فرهنگی، انجام امور خیرخواهانه و اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی از مهمترین امور انجام شده در این موکب خواهد بود.
انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن زائران موکب فاطمه زهرا س اربعین کربلا پارس آباد حرم مطهر امام حسین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی