Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور تا ۱۸ مهرماه تمدید شد.

پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ۹۸ صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان و یا مراجعه به مراکز و واحد‌ها برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام داوطلبان باید تصویر مدارک ذیل با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین مهلت ثبت درخواست مهمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور

تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم ۳-۳-۶ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) از جمله مدارکی است که متقاضیان باید بارگزاری کنند.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیام نور تا ۱۸ مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان