Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوشهر با تاکید بر توجه به مهارت آموزی بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی گفت: طرح‌های عمرانی متعددی در شهر بوشهر در حال اجراء است که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف با زیرساخت اشتغال‌زایی عملیاتی شده است. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدنورالدین امیری صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های مهارت‌افزایی در شهر بوشهربا تاکید بر نقش مهم مهارت در توسعه و پیشرفت و مقابله با بیکاری اظهار داشت: توسعه آموزش‌های مهارتی در شرایط کنونی برای کشور لازم و ضروری است و نقش آموزش‌های فنی و حرفه ای در تحقق اقتصاد مقاومتی کلیدی و محوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،آموزش‌های شهروندی را امری بسیار مهم در مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: شهرداری بوشهر بر این باور است که اصلاح روش‌ها و امور بدون آموزش و توانمندسازی شهروندان امکانپذیر نیست.

امیری با بیان اینکه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه کشور و رسیدن به خودکفایی است، تصریح کرد: شهرداری بوشهر آمادگی کامل دارد در  اجرای آموزش های کارآفرینی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همکاری لازم را داشته باشد و طرح‌های خوبی را به اجرا درآورد.

شهردار بوشهر با تاکید بر توجه به مهارت آموزی بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی افزود: طرح‌های عمرانی متعددی در شهر بوشهر در حال اجراء است که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف با زیرساخت اشتغال‌زایی عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های  اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی بیان کرد: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در مراکز فرهنگی شهرداری و مراکز آموزش فنی و حرفه ای می‌توانند به عنوان مکمل در کنار یکدیگر بوده و به صورت هدفمند همدیگر را کمک و حمایت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز با بیان اینکه  شهرداری و شورای شهر به ترویج فرهنگ فراگیری آموزش‌های مهارتی در جامعه کمک کنند،گفت: برای نهادینه سازی فرهنگ فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای در جامعه به کمک همه ارگانها و بویژه شهرداری و شورای شهر نیاز داریم.

گذر کارآفرینی با حضور امام جمعه بوشهر راه‌اندازی شد بوشهر| زمینه‌ سازی برای مهارت آموزی منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود مهارت‌آموزی به افراد فاقد مهارت در بوشهر شدت می‌گیرد

عبدالمجید دراهکی با اشاره به شعار این سازمان در خصوص «هر ایرانی یک مهارت علمی» تصریح کرد: شهرداری بوشهر با ظرفیت‌های بالای مراکز فرهنگی و هنری خود می تواند در عرصه آموزش‌های شهروندی و توسعه آموزش‌های مهارتی و کنترل معضلات شهری برنامه ریزی کرده و با همکاری ادارات و سازمان‌ها، خدمات خوبی به شهروندان ارایه کند.

وی با بیان اینکه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است اظهار کرد: مهارت در اصل کلید خلاقانه برای ایجاد فرصت است و کشف فرصت، خلق شغل و ثروت را بدنبال دارد.

دراهکی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در تسعه مهارت آموزی خبر دادو تاکید کرد: با هدف توسعه و ارتقاء قابلیت‌های شغلی و حرفه‌ای شهروندان، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، حمایت از اشتغال پایدار و آموزش و بروزرسانی دانش مهارتی افراد جامعه تفاهم نامه همکاری با شهرداری بوشهر منعقد می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان